"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

среда, 8. април 2015.

ESTAR cosmetics for man


Ovaj post če biti malo drugačije prirode nego što ste do sada navikli. Uglavnom ostaje isto to da ću ja pisati ali ovaj put proizvode je testirao moj muž a ja vam samo  prenosim njegove impresije i utiske. Naši divni Novosađani Estar cosmetics su pored mackalica za mene spakovali nešto i za mog muža i ovom prilikom im se oboje zahvaljujemo na tome. Muž je bio srećan kao malo dete što je napokon i on dobio nešto da testira baš za muškarce a ne kao često do sada da se zajedno samnom macka i pilinguje sa ženskim stvarčicama :). Čak je uživao i slikajući se kao model za neku reklamu. Pakovanja proizvoda su nam se oboma svidela, jako su lepa, moderna, kvalitetna, praktična i fino nam se uklapaju na polici za kozmetiku.


"ESTAR je kompanija osnovana 2003. godine u Novom Sadu sa prvobitnom idejom da proizvodi kozmetičke preparate za kućnu negu po principu BANJA U DOMU (HOME SPA concept- koji je tada prema istraživanjima bio jedan od globalnih trendova u nezi tela - Cosmetics & Toiletries: Key Global Trends,trends presentations,IN-cosmetics – show,Milano 2004.)
Home spa concept se sastoji u brzoj i intenzivnoj nezi tela za koji su dovoljni uobičajeno vreme i prostor koji imamo za sebe u nasem domu. To znači banja u kadi ili banja pod tušem uz pomoć preparata koji imaju visoku koncentraciju prirodnih aktivnih komponenti koje deluju brzo i efikasno.
Početkom 2009. napravili smo još jednu liniju proizvoda za negu lica sa egzotičnim sastojcima do sada ne zastupljenim na ovom tržištu (frangipani, indijski lotos, jasmin, limunova trava itd)."


Pre brijanja naneo je na bradu pre shave oil, dobro umasirao i sačekao par minuta da to upije. Inače ima jaku, gustu i oštru bradu pa mu brijanje nije najdraži posao na svetu i uvek gleda da ga odlaže što je moguće više, pogotovo što i posle brijanja ima muke sa upaljenom kožom pogotovo na vratnom delu. Miris ulja mu se jako dopao, deluje opuštajuće na njega i lepo ga koža upija bez obzira na jaku bradu a već posle par minuta brada postaje mekša. Meni se takođe miris jako dopao. Tekstura je nešto ređa baš kao kod klasičnih eteričnih ulja, boja je nešto na žućkasto ali ne držite me za reč ne mogu da procenim, a pakovanje je na pumpicu što olakšava proces nanošenja na bradu. Nakon toga je naneo svoju penu za brijanje i završio proces brijanja brže nego ikad bez posekotine i bez kukanja da ga nešto peče ili da mu zateže kožu, kaže da se lakše obrijao nego ranije, i da ga nije iritiralo samo brijanje kao što to uvek čini.


"Prvi korak u ritualu brijanja. Ulje se nanosi na dlaku blagim utrljavanjem. Nakon ulja nanosi se krema, gel ili pena za brijanje. Brijač lakše klizi ,a sloj ulja sprečava posekotine i oderotine na koži koje nastaju u toku brijanja. Sandalwood i eterično ulje ruzmarina deluju kao antiseptici i sprečavaju iritacije." (reči proizvođača).
Sadrži: avokado ulje, maslinovo ulje, ricinusovo ulje, vitamin E, eterična ulja sandalovine i ruzmarina.
Pakovanje je od 30 ml a cena proizvoda je 360,00 RSD i može se poručiti na ovom linku http://www.shopestar.com/estar-man/pogledajte-jos/Pre_shave_oil_with_sandalwood.aspx


Nakon brijanja naneo je after shave balm i bio prezadovoljan rezultatima. Izjavio je da će se sad ćešće brijati i da će to činiti sa osmehom na licu. Miris after shave bazama takođe nam se oboma dopao, jako je svež i magičan, baš obara sa nogu, a koža je meka i nežna poput bebine, nikada još nisam osetila do sada na mom mužu tako nežan i gladak osećaj na koži lica. Oboje prezadovoljni :). Dva dana kasnije pojavilo mu se sitno crvenilo u predelu vrata gde i inače ali u mnogo manjoj količini nego ranije, ipak koži je potrebno vreme da se navikne na prirodne preparate posle godina i godina upotrebe ovih hemijskih, to znam iz ličnog iskustva. Već nakon narednog brijanja crvenila nije bilo uopšte :).


After shave balm- Balzam za negu kože nakon brijanja obezbeđuje prijatan osećaj na koži nakon brijanja, hidrira i revitalizuje kožu, smanjuje crvenilo i osvežava. Ne sadrži alkohol. (reči proizvođača).
Sadrži: Arganovo ulje, Hijaluronska kiselina, Pantenol, Ekstrakti indijskog lotosa i hamamelisa,
Glicerin.
Pakovanje je od 100 ml i košta 540,00 RSD i možete ga poručiti na ovom linku http://www.shopestar.com/estar-man/pogledajte-jos/After_shave_balm.aspx .


Muž je prezadovoljan ovim preparatima, hvali ih i  preporučuje svojim kolegama a ja preporučujem vama da ih nabavite za vaše jače polovine i obradujete ih kvalitetnim prirodnim sredstvima kojima će vaši muškarci olakšati svoje večite muke i borbe sa brijanjem a i vi ćete uživati u divnom opijajućem mirisu i nežnoj koži vašeg partnera.

Za sve informacije tu je FB stranica Estar cosmetics i za više detalja i narudžbine tu je sajt kompanije http://www.shopestar.com/home.aspx.
Uvek mi je posebna radost pisati o proizvodima koje dobijam od svojih sugrađana a i ruku na srce sve do sada što sam probala da li ja ili moj muž vrhnski su proizvodi pa sam zaista ponosna. Hvala ovom prilikom kompaniji na ukazanoj prilici da i muž i ja testiramo nešto ovako kvalitetno i divno, utiske o mojim mackalicama čitaćete uskoro, a do tada budite mi zdravi i srećni :).

Kako vam se čini ova kolekcija za muškarce i planirate li da obradujete svog izabranika istom? 

*PR uzorci

4 коментара:

  1. Hmmmm... Zoran ti je ozbiljna konkurencija... Pazi se ... :-)
    Šalu na stranu, u nekoj igrici na Estar FB stranici sam osvojila kremicu i oduševljena sam! Ne sumnjam u kvalitet svih njihovih proizvoda, pa ovako nešto može i moj dragi očekivati na poklon. :-*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zoki uči od najboljih :). Šalu na stranu bilo je vrlo simpatično, on je meni rekao šta oseća, kako mu se čini kako mu deluje, sve onako u tezama a ja sam to pretočila u ovu recenziju, mislim da je ispalo super :). Obavezno nam javi šta tvoja jača polovina misli kada proba ovo :).

      Избриши
  2. Super cool recenzija :) Vidim svi ucestvuju i uzivaju a ti samo tipkas :D Salu na stranu, imam jednog problematicnog pored sebe, brija se jednom nedeljno i kuka! Nema mi druge nego da ga obradujem ovim <3 Hvala tvojoj jacoj polovini na recenziji ^_^

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno draga, jesi videla svi uživaju a ja rintam :). Šalim se naravno, mislim da treba svog dragog da obraduješ ovim, samim tim ćeš i sebe veruj mi <3

      Избриши