"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

понедељак, 8. јун 2015.

NS kozmetika -mleko za sunčanje i losion za čišćenje lica


Mislim da ste svi koji me pratite upoznati sa Novosadskom kompanijom NS kozmetika jer sam vam ih u prvom postu predstavila onako uopšteno ovde a nakon toga pisala recenziju za dva divna proizvoda ovde. Danas vam predstavljam nova dva sa slike gore, u pitanu je losion za čišćenje lica i mleko za sunčanje.


LOSION za čišćenje lica sa allantoinom 100ml: preporučuje se za čišćenje normalne, mešovite, masne i problematične (crvenilo, akne i seboreična) kože. Zbog svoje blage formulacije nije najpodesnije sredstvo za skidanje teže -"vikend" šminke. Sadrži alkohol, benzojevu tinkturu, salicilnu i bornu kiselinu, kao i kamfor i propolis. Nanosi se na vatu i čisti lice 1-2 puta dnevno. Dobro dezinfikuje i čisti pore. Allantoin štiti kožu od preteranog isušivanja i daje joj zategnut izgled. (izvor).

 

Ovaj losion za čišćenje lica je upravo stvoren baš za to po čemi nosi i naziv, on čisti lice i to dubinski rekla bih po meni. Koristim ga nakon što šminku ako je koristim tog dana skinem sa micelarnom vodom i tačno vidim na vatici ostatke koje micelarna nije uspela da očisti, ovaj losion počisti za njom sve što je ostalo od nečistoća na mom licu. Takođe ga koristim i ujutru nakon umivanja da očistim lice pre upotrebe formule koju sada koristim već neko vreme u borbi protiv hormonalnih akni, uskoro stiže post o tome. Losion je blag, takvog je i mirisa, nema boje i retke je teksture, sličan micelarnoj vodi. Naravno isporbala sam ga i na mom mužu kada dođe sa posla, lepo mu očisti lice od sve prljavštine i prašine.


MLEKO ZA SUNČANJE, zaštitni faktor (SPF) 20, 100ml, sadrži maslinovo ulje,kntarionovo ulje, lanolin, titan dioksid,beli vosak,kalcijumsku vodu. Štiti kožu od štetnog dejstva sunčevih zraka pomoću više mehanizama prirodne fizičke i hemijske zaštite. Veći zaštitni faktor od ponuđenog nije moguć bez dodatka štetnih hemijskih agenasa - bilo da su u pitanju UV flteri, ili aditivi za samopotamnjivanje u peparatima tog tipa. Iz toga proizilazi da ovaj preparat nije namenjen višesatnom direktnom izlaganju sunčevim zracima koje uostalom, nikako nije preporučljivo, već zdrava podrška koži da ne dođe do neželjenih reakcija kozmetičke i zdravstvene prirode tokom sunčanja. Ne remeti rad znojnih i lojnih žlezda. Bogato nanositi na čistu kožu tela i lica, osim područija oko očiju, bar 30 minuta pre intenzivnijeg izlaganja suncu. U manjoj količini naneti posle svakog izlaska iz vode. Pre upotrebe promućkati.(izvor).


Krema za sunčanje me je osvojila na prvo mazanje i od tada se nas dve ne razdvajamo, pred svaki izlazak napolje bilo da je u pitanju nabavka ili šetnja psa, nanosim ovaj proizvod na delove tela koji su mi izloženi suncu i time sprečavam moguće katastrofe jer imam izuzetno osetljivu kožu kako na vetar i zimu tako i na sunce. Hoće da mi se strvaraju pege , fleke pa i opekotine ako se izlažem jačem suncu ponekad nevezano uopšte za to koliko sam vodila računa o zaštiti. Imam izrazito beo ten i rođena sam sa hemangionom na grudima i zaista koliko volim sunce toliko ume da mi bude i neprijatelj. Ova kremica me štiti svaki dan od tih neželjenih pojava, prijatnog je mirisa, jako se lepo razmazuje i koža je odmah upija, nema masnih tragova i fleka što me je najviše obradovalo. Naravno kada bih išla negde da se sunčam trebala bi mi duplo jača zaštita ali za svakodnevne aktivnosti ovo mleko radi za mene sve što mi je potrebno. Muž ga takođe namaže na ruke, lice i vrat pre posla da mu ne bi izgoreli ti delovi jer je po ceo dan na otvorenom a ponekad i na najačem suncu, a kako je on tamnijeg tena mogu reći da je već poprimio lepu morsku boju na tim delovima tela, blago njemu :).


Još jednom su me proizvodi ove kompanije oduševili i zadovoljili moje potrebe i opravdali očekivanja pa vam od sveg srca preporučujem da pogledate njihov asortiman, izaberete nešto za sebe i probate obavezno, vredno je vaše pažnje. Za sve informacije tu je FB stranica NS kozmetika i njihov sajt sa detaljima o svakom proizvodu posebno http://nskozmetika.webstarts.com/proizvodi.html, a od nedavno imaju i svoj blog koji obiluje mnoštvom saveta o nezi tela, kože i kose pa obavezno ih posetite i tamo http://zavasdobarizgled.blogspot.com/.

Nadam se da su vam se dopali proizvodi koje sam vam do sada predstavila, zanima me da li ste i vi isprobali već nešto ili tek planirate? Veliki pozdrav do narednog posta :).

Нема коментара:

Постави коментар