"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

уторак, 24. новембар 2015.

White smile 7 - trakice za izbeljivanje zuba


Nedavno sam dobila na testiranje ove White Smile trakice za izbeljivanje zuba kod kuće. U kutiji se nalazi ukupno 7 trakica što znači da imate dovoljno za 7 dana tretmana. Takođe se u kutiji nalazi malo ogledalce što je mene posebno oduševilo kao i kartončić sa brojevima i nijansama kakvi sve zubi mogu biti, da možete da uporedite efekat pre i posle korišćenja. Moji zubi su bili neka trojka na skali recimo, vodim računa o zubima i o ishrani, ne pušim niti pijem alkohol, jedan nes dnevno je svo moje zadovoljstvo, ali ipak hormonalne terapije znatno utiču na kvalitet zuba, a imam i jedan prednji kriv koji nisam ispravila do kraja na vreme kada sam nosila protezu i zbog toga i dan danas patim, ali niko nije savršen zar ne ? :).


O trakicama : Aktivni sastojak je hidrogen peroksid 6%, koji nije agresivan kao stomatološki gelovi i apsolutno je bezbedan za zubnu gleđ. Nalazi se na foliji u tankom sloju gelaste strukture, koji svojom elastičnošću i fleksibilnošću može da se prilagodi svim oblicima i veličinama zuba. Pod dejstvom toplote usne duplje, kreću da se aktiviraju sitni mehurići kiseonika, koji lagano čiste i spiraju flekice i naslage sa zuba, što ćete i sami primetiti ako budete koristili. Tretman traje 7 dana, svakog dana se lepi po jedan par na gornje i donje zube, i drži od 30 do 60 minuta. Prvi efekat može se primetiti već posle tri dana, a tretman može trajati 7, 10 ili 14 dana.


Moram reći da sam se prvi dan malo pomučila da stavim trakice jer radila sam to prvi put ali sam se snašla i već naredni put sam to uradila mnogo brže i efikasnije. Osećaj u ustima kada stavite trakice na zube nije nimalo neprijatan a toga sam se malo plašila. Ništa me nije peklo, žuljalo, samo sam malo šuškala dok pričam pa sam to izbegavala. Stavljala sam ih u večernjim časovima, uključila tv i pustila mozak na pašu a trakice da rade svoj posao. U ustima se oseća blagi ukus mentola koji nije mnogo jak i meni uopšte nije zasmetao nijednog trenutka. Bitno je da držite trakice na zubima koliko je predviđeno i da za to vreme ne jedete i ne pijete ništa, i nije ih preporučljivo stavljati odmah nakon pranja zuba.



Prvi efekat sam primetila već nakon tri dana i bila sam u čudu, pogotovo kada je i moj muž primetio kada je došao sa posla, a nakon svih 7 dana moji zubi su znatno belji, skoro kao biseri, i spali su na skali boja sa broja 3 na broj 1 što ćete kasnije videti i na slikama iako moram odmah da napomenem da sam jedva uspela da uslikam zube jer imam male usne i tanke i osmeh mi većinu zuba skriva, jednostavno je tako pa sam od 200 slika jedva izabrala po jednu da vidite rezultat pre i posle.



Ovako izgledaju trakice , odlepe se sa te folijice i čistim rukama se zalepe za zube, jedna na donju jedna na gornju vilicu.



Evo i rezultata nakon 7 dana ipotrebe, iako su slike dosta loše mislim da se razlika i više nego jasno primećuje, ja sam prezadovoljna i presrećna učinkom ovih trakica i sigurna sam da ću ponovoiti postupak kada budem uočila da je to potrebno.

Za sve informacije tu je zvanična FB stranica White Smile 7 kao i njihov sajt http://www.whitesmile7.com/. Cena trakica kada se poručuju preko sajta je 1250,00 RSD i možete ih poručiti ovde.

Kako se vama dopadaju ove trakice i njihov efekat i da li ste ih možda i vi već isprobali? :)

*PR proizvod

15 коментара:

  1. Razlika je bas velika :) drago mi je sto i tebi odgovaraju, definitivno vredne paznje :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, baš se jasno vidi, hvala ti puno i definitivno su vredne svačije pažnje jer sve se dešava u udobnosti rođenog doma što je po meni prednost još jedna :)

      Избриши
  2. Одговори
    1. Videla sam tvoju recenziju i takođe sjajne rezultate, znači trake su fenomenalne :)

      Избриши
  3. Nisam ih koristila,a zelju za njima imam preveliku.Sve sto sam do sad citala o njma jesu samo pohvale.I na tvom primeru vidim da su savrsene. Probacu ih...ali cim nekako dodjem do nekih finansija...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slika govori više od milion reči baš se jasno vidi razlika i to za samo 7 dana, vrede svake pare i mnogo više :)

      Избриши
  4. Vrhunska stvar, vidjala sam ovo po blogovima, moracu da je probam jer me mnogo nervira to sto su mi zubi zuti, ali, sta da se radi, gledj mi je slaba tako da nisam bas najkrivlja ;-)

    ОдговориИзбриши
  5. Ovo deluje super, i bas se vidi razlika pre i posle, tako da obavezno kupujem.Hvala ti Tico sto ces mi isterati novac iz novcanika..:P :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To samo znači da sam dobar promoter proizvoda hahaha, trakice su super nećeš se pokajati :)

      Избриши
  6. Bas se vidi razlika, ovo bih volela da isprobam. Meni je suprug doneo neku pastu za izbeljivanje zuba koja ne ostecuje zube, nije agresivna i super mi je. Ja takodje ne pusim, ali pijem kafu i cajeve i prosto boja mojih zuba nije bela i inace i kvalitet zuba je takav, da u vecini imam plombe.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam se oduševila jer je razlika jako vidljiva zaista, nema to nekad ni veze sa životnim navikama tu po meni ulogu igra više faktora, geni, hormoni i svašta nešto. meni su svi pod plombom skoro a bez dosta sam i ostala nakon operacija, tako da sve mi je jasno :/

      Избриши
  7. Da li se pri prestanku koriscenja zubi vracaju na staro?

    ОдговориИзбриши
  8. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши