"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

четвртак, 24. март 2016.

Proizvodi iz DM drogerija - grupna recenzija #2


Svi znate da imam divnu saradnju sa kompanijom DM drogerije Srbija i one proizvode koje dobijam od njih u mesečnim paketima vam posebno recenziram a one koje usput dobijem, kupim i slično gledam da vam predstavim ovako kroz grupne recenzije ponekad, mada neke i od tih proizvoda često recenziram posebno. Predhodnu grupnu recenziju ako ste propustili možete pročitati ovde. Danas ću vam predstaviti neke proizvode koje do sada nisam, a prvi na redu je Balea micelarna voda za mešovitu kožu od 400ml. Ova micelarna voda nije dobila svoju zasebnu recenziju iako sam je dobila u Dm paketiću samo iz razloga što mi ne odgovara za moj tip kože, svi znate da je ona suva i osetljiva, ali ipak ja sam micelarnu isprobala i u nekim periodima kada su moji hormoni divljali čak mi je i odgovarala pa sam je tako sačuvala za takve dane. Što se tiče skidanja šminke ona to radi jako dobro i temeljno, ne izaziva iritacije ni na očima ni na koži tako da bih verujem bila jako zadovoljna ovim proizvodom da mi je prilagođen. Cena ove micelarne je oko 400,00 rsd sve zavisi od trenutnih akcija.



Balea losion za telo tropical sunshine 200 ml iz limitirane kolekcije bio mi je među omiljenim mackalicama prošlog leta, miriše na pomorandže i mango, lako se razmazuje i nije lepljiv, vrlo je lagan na koži baš predviđen za toplije dane po meni. Bogat je biljnim uljima i glicerinom. Cena mu je bila oko 170,00 RSD.


Balea gel za tuširanje sunshine 300 ml sa mirisom pomorandže i manga, takodje jedna prava letnja osvežavajuća kombinacija iz limitirane kolekcije, potrošila sam ga letos u kombinaciji sa mlekom za telo i bila sam prezadovoljna i mirisom i učinkom na kožu. Ovaj divni gel sam dobila od moje najdraže Teodorice Lolin svet za prošli rođendan.



Balea losion za telo mango mambo 200 ml mi je bio favorit prošlog leta kao i gel za tuširanje iz iste kolekcije, uživala sam svim čulima u korišćenju i nadam se da ću ih ovog leta ponovo pronaći na policama. Losion je bogat biljnim uljima i glicerinom, lako se maže i brzo upija.




Gel za tuširanje mango mambo 300 ml limited edition osvežava kožu i štiti od isušivanja. Posle dosta vremena ja se još uvek rado sećan slatkog i divnog mirisa manga na koji sam mirisala letos. Ovaj gel je ph neutralan i odgovarao je mojoj suvoj koži.



Balea men 4in1 gel za tuširanje i brijanje Hydro Care 300ml je nešto što moj muž koristi i obožava. Jako mu odgovara i miris i učinkovitost i to što u jednom proizvodu ima i gel za tuširanje i šampon za kosu, za brijanje ipak koristi neke druge preparate. Ne stvara mu perut što je njemu jako važno. Ovaj gel bogat je uljem amaranta i pogodan je za svakodnevnu uoptrebu. Cena koju sam zadnji put videla bila je oko 200,00 RSD.




Balea losion za telo Frost flower 200 ml sam dobila od moje drage Milene Pretty and stylish i baš me je obradovala njime jer ga nisam ranije probala.Ovaj losion ima miris ruže i marakuje ali je vrlo nežan, ja inače ne volim jak miris ruže u kozmetičkim preparatima. Hidrira kožu i neguje je, sadrži glicerin i ulja na biljnoj bazi, lako se razmazuje i brzo upija. Cena mu je oko 150,00 RSD.



Balea piling za tuširanje puter mleko i limun 200 ml limited edition sam takođe dobila od Milene, ona tačno uvek zna šta ja nisam probala, prati i onda me iznenadi. Pilinge za tuširanje sam jako zavolela u poslednje 2 godine pa sam se tako i korišćenju ovog baš radovala. Što se mirisa tiče jako osvežava i opušta, baš je prijatan. Mikrofine čestice za piling nežno uklanjaju nečistoće i izumrle čestice kože, nakon upotrebe ona je vidno osvežena, čista i negovana. Primertila sam da uvek ono što mi se najviše dopadne bude iz limitirane serije.


Za sada to bi bilo sve a za naredni post ove vrste već imam materijala jer uveliko trošim i isprobavam neke Balea proizvode. U suštini nisam još naišla na neki Balea proizvod namenjen nezi tela da mi nije odgovarao samo su mi se neki svideli manje neki više, dok kod nege lica i kose više volim Alverde proizvode, više mi odgovaraju.

Da li ste probali neki od navedenih proizvoda i koji su vaši Balea favoriti? 

14 коментара:

  1. Koristim micelarnu super mi je i letos sam i ja kupovala ove mango mambo obozavala sam ih

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da se i tebi svidja mango mambo nadam se da će na leto biti opet nešto slično :)

      Избриши
  2. Konkretno od ovoga nisam probala ništa, ali inače obožavam Baleu, posebno antiperspirant dezodoranse i labela :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sve im je dobro zaista posebno kad je nega tela u pitanju tuširalice pogotovo :)

      Избриши
  3. Baleua sam u zadnje vreme jako zavolela ..od gelova za tusiranje, krema za ruke, toniranih krema...

    ОдговориИзбриши
  4. Balea LE tuširalice su mi odlične, a volim i njihovu šarenu ambalažu :) Micelarnu volim jako :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Iste smo kao i uvek i ja uvek najviše padam na te LE kolekcije i onda patim kad ih nema više :)

      Избриши
  5. Da te zaposle da budem DM promoterka :D
    Ja obozavam njihove sampone i serume za kosu, ali poprilicno me je iznenadio asortiman. Moze svako da nadje sebi miris :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Može al da nas zaposle obe jer mi smo taj Dm tim <3 . Za mirise si u pravu to mi se isto dopada kao i izbor uopšteno i za svačiji ukus i za svačiji tip kože ili kose sve su bolji :)

      Избриши
  6. Sve njihove stvarcice mi se bas dopadaju, najvise zbog mirisa..:) Drago mi je da su ti se dopali proizvodi koje sam ti poklonila..:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažemo se draga i hvala ti što uvek misliš na mene i izabereš mi nešto tako lepo da uživam u mackanju :)

      Избриши
  7. Proizvodi su super,kao i uostalom sve od Balee,svaka im cast.

    ОдговориИзбриши