"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

уторак, 17. мај 2016.

ANGIE crazy fruits - eau de cologne parfumee


Već sam vam do sada dosta pisala o distribuciji Leco koja na naše tržište uvozi kozmetiku, pažljivo odabranih evropskih kozmetičkih brendova kao i renomiranih domaćih proizvodjača. Prateći najsavremenije svetske trendove u kozmetici i praveći dogovore sa poznatim svetskim kompanijama, nastoje da neprestano osvežavaju ponudu i proširuju asortiman koji nude na tržištu. Stalno su prisutni na najznačajnijim sajmovima kozmetike širom sveta. Želja im je da našim kupcima ponude prave proizvode u pravo vreme.
Što se mene lično tiče i mog iskustva sa svim proizvodima koje sam do sada isprobala moram da kažem da im se želja svakako ispunila, da su odlični i da im predviđam još veći uspeh i apelujem da se uskoro mogu naći u što više prodajnih objekata.


Danas vam pišem o kolonjskoj vodi pod nazivom Angie crazy fruits,  prelepog pakovanja koje da sam negde na policama u radnji videla sigurno mu ne bih odolela a kada se na to doda i predivan, nežni voćni miris kod mene je to pravi izbor uvek. Miriše na prave sveže tek ubrane kajsije, moje omiljeno voće inače. Svi koji me prate znaju da ne volim jake mirise niti parfeme pa tako moj izbor uvek pada na toaletne vode i slične mirise tog tipa, obavezno voćne, nežne i prave letnje, volim da su osvežavajuće note u pitanju. Nedavno sam vam pisala o jednom sličnom mirisu koji je među novijim na tržištu, u pitanu je Rebul kolonjska voda.


Angie se dosta dugo zadržava na koži, pruža osećaj sigurnosti i samopouzdanja, i miris me ne guši čak i u ovim danima kada mi većina mirisa i ukusa ume jako smetati. Idelana je za prolećne i letnje dane i ja jedva čekam da se vreme najzad malo stabilizuje pa da mogu malo i u neke laganije kratke šetnje a onda ću za sobom sigurno ostavljati trag ove mirisne kajsije. Iako je moja omiljena mirisna nota kokos, naišla je na konkurenciju :).




Pakovanje je od 55ml i može da potraje celu sezonu jer je potrebna mala količina da zamirišete kao da ste se kupali u soku od kajsija, cena je oko 500,00 RSD.

Za sve informacije i pitanja vezana za ovaj brend ili neki drugi tu je zvanična FB stranica LECO, takođe tu je i njihov sajt na kojem ima dosta informacija o distribuciji i asortimanu proizvoda, dakle za sve što vas zanima kliknite na ovaj link http://leco.rs/ . Proizvode možete pronaći u manjim parfimerijama i ponekim apotekama.

Kako se vama dopadaju ovakvi mirisi i koji su vaši omiljeni za proleće i leto? 

*PR proizvod

10 коментара:

  1. Amabalaža im je predivna i super je što se limenka može iskoristiti za npr. držanje kistova :D U toplim mjesecima volim neke lagane, prozračne mirise s notom citrusa :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja obozavam te mirise pakovane u limenke isto, preslatko je i cuvam ih uvek, a i miris bi ti se garant svideo :)

      Избриши
  2. Looks perfect for summer! Do you want to be friends with me on bloglovin? If yes, just follow me and I'll follow your blog back ASAP!<3 http://www.bloglovin.com/blogs/anna-alina-3947784

    ОдговориИзбриши
  3. Izgleda preslatko,a kako kazes da je osvezavajuci miris,koji se dugo zadrzava na kozi,deluje stvarno primamljivo.

    ОдговориИзбриши
  4. Pakovanje je predivno. Verovatno bi mi se i miris dopao jer i ja ne volim jake i opijajuce parfeme.

    ОдговориИзбриши