"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

среда, 30. новембар 2016.

Galafarm - Babygal kupka, ulje i puder za bebe


Galafarm Babygal je prva kozmetička linija sa kojom se moja beba srela, i sa velikom većinom proizvoda sam vrlo zadovoljna nakon potrošenih bočica. Predhodni put pisala sam vam o kremicama za negu i šamponu za kosu ovde, a danas vam predstavljam novu turu proizvoda.


Babygal penušava kupka za decu
-Blago sredstvo koje efikasno čisti nežnu dečiju kožu, štiteći je pritom od isušivanja
- Formula obogaćena D-pantenolom i alantoinom hidrira kožu i pomaže pri održavanju njenog prirodnog zaštitnog sloja, štiti je od iritacija i održava kožu nežnom i glatkom. (izvor).

U početku sam bebu kupala samo sapunom prvih par dana po preporuci patronažne sestre a zatim sam uvela i ovu kupkicu i prezadovoljna sam njenim delovanjem na bebinu kožu. Koristila sam je tako što bih sipala malu količinu u korito i napravila blagu penu, zatim i sipala malo na prirodni sunđer koji koristim za kupanje bebe, a zatim bih naravno sve isprala dobro čistom vodom. Miris je izuzetno blag, bebinoj koži prija i ona je nakon kupanja meka i nežna. Pakovanje je od 200 ml a cena je oko 210,00 RSD i može se naći u samostalnim privatnim apotekama.




Babygal puder za decu - Obogaćen cink oksidom, bademovim i maslinovim uljem, apsorbuje višak vlage i štiti osetljivu dečiju kožu od iritacija koje su prouzrokovane trenjem i vlažnim pelenama. Ujedno hrani i neguje kožu, održavajući je mekom i glatkom.

* Puder ne koristim često ali ima prilika u kojima mi bude neophodan i za te prilike ovaj mi savršeno odgovara, sanira sve probleme nadražene i iritirane kože, kako oko pelenskog područja tako ga koristim i za podbradak gde se koža bebe često ume iritirati od prosutog mleka, bljuckanja i slično.
Pakovanje pudera je od 90g, cena mu je oko 150,00 RSD i može se naći u Lilly drogerijama i samostalnim privatnim apotekama.




 Babygal ulje
Namenjeno svakodnevnoj nezi i zaštiti osetljive dečije kože.
- Obogaćeno ekstraktom nevena i bademovim uljem, hrani i hidrira kožu bebe, održavajući je mekom i glatkom.
- Štiti od iritacije i crvenila osetljive delove koji su pokriveni pelenama.(izvor).


*Ulje takođe ne koristim mnogo mada sam u zadnje vreme počela malo češće jer sam shvatila da za sad bebinoj koži više prija nego mleko za telo, pa ga nakon kupanja malo namažem uljem radi hidriranosti i nege. Dobra stvar je da koža ulje odmah upija i nema masnih tragova na odeći. Pakovanje ulja je od 200ml i košta oko 220,00 RSD, može se naći u samostalnim privatnim apotekama.



Za sve informacije tu je zvanična FB stranica Galafarm kao i sajt http://www.galafarm.com.mk/srb/index.php.

Da li ste probali neke proizvode iz Babygal dečije linije i koji je vaš favorit?
*PR proizvodi

Нема коментара:

Постави коментар