"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

среда, 8. март 2017.

Sammydress - Stylish Elastic Waist Star Print Knee & Stylish Tiger Pattern Short Sleeve T-Shirt + Cross Print Pants Twinset For Boys

Stylish Elastic Waist Star Print Knee-Length Denim Shorts For Boy
Nastavljam da vam predstavljam stvarčice koje sam poručila za mog bebca sa sajta Sammydress.com, pa ću vam danas tako prikazati jedne slatke farkice bermude i jedan kompletić.



Ove farke su mi se jako dopale, praktične su i moderne, iako su kao bermudice koliko sam razumela mom bebcu su taman kao farmerkice. Dopadaju mi se posebno što gore imaju gumu pa su lake za oblačenje, materijal je mek i prijatan za dete.


Ove farke možete poručiti sada po sniženoj ceni od $9.62 ovde.

Stylish Tiger Pattern Short Sleeve T-Shirt + Cross Print Pants Twinset For Boys


Sledeće što sam naručila je ovaj preslatki kompletić, iako mi crno belo nije baš za bebu ovo je malo veći broj pa će malo sačekati da ga bebac nosi. Komplet je pamučan, izuzetno mek i prijatan, a po meni može da posluži i kao pižamica, videćemo kako ćemo ga kombinovati.


 Cena kompletića je takođe na sniženju i sada košta $7.43, možete ga poručiti ovde.


Za sve ostale informacije i porudzbine tu je sajt Sammydress.com.

Kako vam se dopada moja porudzbina ovaj put?

Нема коментара:

Постави коментар