"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

недеља, 6. јануар 2019.

Upoznavanje sa Oriflame proizvodima # 3


Nastavljam da vam predstavljam predivne Oriflame proizvode u saradnji sa mojoj dragom saradnicom bloga koju možete u svakom momentu pronaći na stranici Dragana Oriflame. Predhodni post za sve koji su ga možda propustili nalazi se na sledećem linku klik. Ovaj put dobila sam tri nova proizvoda a o čemu se radi i kako su mi se dopali možete pročitati u nastavku posta.


Prvi proizvod je Silk shower cream, jedna zaista divna krema pod tušem. Inače ovu vrstu kozmetičkih preparata obožavam, pogotovo zimi kada mi je koža dodatno suva i sklona dodatnom isušivanju. Krema je nežna prema koži, istog takvog je i mirisa, vrlo je lagana, kremasta, baš poput neke svile, a neguje kožu na zavidnom nivou. Proizvod mi se jako dopao i preporučujem ga svima ove zime kao neizostavni deo nege.



Love potion, parfemisana krema za telo očaravajućeg mirisa je zaista nešto novo što sam imala prilike sada da isprobam. Obično koristim standardna mleka za telo, blažih mirisnih nota, ali moram priznati da mi se krema dopala. Lepo neguje kožu, iako miris deluje pomalo jak, na koži je zaista nežan i zavodljiv, nekako za posebne prilike:).



The One iluminator, proizvod koji ne koristim često ali ga volim imati u svom neseseru, jer sam vrlo bledog tena pa mi je često neophodan i uz najsvetliji puder kada poželim malo da se doteram i našminkam. Lepo i lako se nanosi, kvalitetan je i veoma dugotrajan, lepo se meša i sa tamnijim toniranim kremama.

Ovom prilikom zahvaljujem se opet javno Dragani i na ovoj saradnji. Za sve informacije i porudzbine obratite se Dragani na njenoj FB stranici a tekući katalog možete pogledati OVDE i on važi do 31.01.2019.

Kako se vama dopadaju Oriflame proizvodi koje sam predstavila i imate li neke svoje omiljene?

2 коментара: