"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

петак, 5. април 2019.

Manzara sajt - online kupovina


Poštovani pratioci bloga, danas Vam opet predstavljam jedan divan modni sajtsa kojim sam do sada imala divnu saradnju. Pokušaću što bolje da Vam prenesem njegove pogodnosti, kao i asortiman koji je zaista veoma raznovrstan. Radi se o hrvatskom sajtu po imenu Manzara.hr. Sajt je jako lepo i kvalitetno urađen a isto tako i pregledno, u smislu da je sve raspoređeno po kategorijama radi lakšeg snalaženja kupcima. Svaki artikal je predstavljen posebno u kategoriji kojoj pripada, uz opis samog proizvoda i cenu, dostupne veličine. Ovaj sajt nudi ogroman izbor odeće i obuće po povoljnim cenama, imaju i asortiman za muškarce kao i lep izbor modnih detalja, a poštarina je besplatna za narudzbine u vrednosti preko 290 HRK. Takođe ovaj sajt radi i povraćaj robe u toku od 14 dana u slučaju da nešto nije u redu. Ono što je još bitno reći jeste to da je dostava veoma brza, vrši se u roku 1-3 radna dana. U susret letu kategorija bikini posebno mi je privukla pažnju, pa ću vam u nastavku posta predstaviti neke modele.



Takođe na sajtu se nalazi i veliki izbor za punije dame, ponudu možete pogledati u kategoriji bikini.



Moram priznati da su modeli zaista neodoljivi i biću baš na velikim mukama ako odlučim da odaberem ovaj put još jedan za sebe. Prošle godine šta god da sam poručila sa ovog sajta slatko sam iznosala i sve se pokazalo vrlo kvalitetno. Kada je dolazak leta u pitanju između ostalog mi žene već počinjemo da mislimo na sandale. Kakve li će nam modele ovo predstojeće doneti, pogledajmo zajedno.






Kao što vidite u modi će ove sezone biti sandale veselih boja i cvetnih dezena, nadam se da vam se dopadaju.

Pored svega prikazanog i nabrojanog na sajtu možete naći veliki izbor modnih dodataka, torbi, satova, veša, odećeza punije dame i nakita, kao i mušku garderobu. Po meni je super i to što ima izdvojena kategorija proizvoda koji su na akciji kao i kategorija noviteta. I
Dok ja biram svoju novu porudzbinu Vi trk na sajt Manzara da pregledate šta ima i napravite neku svoju, a možete ih posetiti i na FB stranici.

Kako se vama dopada ovaj sajt kroz moj post i kako Vam se dopada roba koju nudi? :). Pišite mi utiske.

Нема коментара:

Постави коментар