"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

уторак, 19. август 2014.

IMUNO STRES ART


Danas sam rešila da vam pišem o proizvodu koji trenutno koristim i kojim sam za sada zadovoljna. Radi se o mešavini čaja proizvođača Herba Medica Natural pod imenom Imuno stres art. Pakovanje je od 60 g i iako piše na pakovanju da ima 30 filter kesica čaj je upakovan u belu papirnu kesu i dolazi u obliku kao onaj što se kupuje u rinfuzi, verovatmo se mislilo da 60 g takve mešavine zamenjuje 30 filter kesica.


Sad malo o samom čaju: IMUNO STRES ART je biljna mešavina koja predstavlja pravi eliksir za čitav organizam. Izuzetno povoljno deluje na poboljšanje opšteg stanja organizma tako što čisti krvne sudove,jača imunitet i deluje umirujuće. Preporučije se korišćenje kod nervoze, depresije, nesanice, povišenih vrednosti holesterola i triglicerida, hipertenzije, arterioskleroze, hronično slabe cirkulacije, kao i kod svih stanja i oboljenja koja nastaju kao posledica pada imuniteta. Takođe čaj pomaže i  kod oboljenja jetre,i to hepatita B I C ,uvećane i masne jetre kao i kod svih bakterijskih infekcija.


Priprema se jednostavno,uputstvo možete pročitati na slici iznad. Ja ga pomešam sa kašikom meda i pijem 2-3 puta dnevno evo sada već drugu kutiju, kako imam jako loš imuni sistem i cele ove godine posebno vodim bitke sa virusima i gripama, za sada sam zadovoljna njegovim delovanjem a što mi je najvažnije mogu da ga pijem bez problema jer inače čajeve jako retko koji mogu da podnesem jer mi smetaju za želudac i nadimaju me. Čak je iznenađujuće ukusan, i najviše volim da ga pijem kad se blago smlači. Ako ga popijem kasnije uveče, osetim da čak lakše zaspim  i lepše spavam.


Mešavina sadrži:Čubar,šipurak,koprivu,bosiljak,pirevinu,glog i gavez, kako piše na sajtu proizvođača pored već navedenog pomaže i kod upale pluća, urinarnih infekcija, hroničnog i pušačkog bronhitisa, hronične astme, i koksaki virusa.
Svakako nameravam da nastavim da ga pijem i nadam se povoljnom rezultatu po moj imuni sistem, pogotovo što je sada ako sam dobro upućena na akciji pa kutija sada košta oko 800 dinara.
Pišite mi vaša iskustva ako ih imate, komentarišite, preporučujte, da malo ćaskamo do narednog posta kojim se vraćam na neku od prvobitnih tema :)

6 коментара:

  1. Jako lepo zvuči, ali ne znam da li bi moja malenkost koja je na sve prirodno alergična smela da ga koristi. :D
    Post kao i uvek, divan. :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da bi smela draga,čim meni ne smeta,a tu smo negde,mada navela sam sastojke,nije ništa na bazi polena i tako to :) Hvala puno za pohvale :*

      Избриши
  2. Ja u poslednje vreme imam neke urinarne infekcije,pa me interesuje da li stvarno pomaze i kod takvih sttvari,a i volela bih kada bi i o tome pisala,svidja mi se tvoj stil gledanja na stvari i tvoje pisanje o svemu tome,pozdrav.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno Tatjana,imam jedan mali plan zapisan u svesku o čemu sve želim da pišem a ova tema o urinarnim infekcijama je na spisku,ako si čitala uvodnu reč mogla si videti da često i sama patim od toga tako da očekuj moje iskustvo i text o tome,potrudiću se što pre,i hvala ti što pratiš,komentarišeš i što ti se dopada moj rad :)

      Избриши
  3. Nije lepo reci,ali malo sam stekla hrabrosti kad sam procitala da nisam jedina sa ovim problemom,izvini ali ja sam karakteroisticna horoskopska riba pa izgleda na sve gledam previse crno.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnoge žene pa i deca pate od ovog problema kao i od mnogih drugih o kojima pišem tako da nikako nisi sama ni u jednom problemu baš kao ni ja,ali sam ja za razliku od tebe Blizanac večiti optimista mada me vaga u podznaku jako ume pokolebati :)

      Избриши