"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

понедељак, 8. септембар 2014.

REVITA FE Forest Berries


Nakon dve operacije i gubitka jajnika, osećala sam se užasno iscrpljeno naravno, kao bez trunke snage. Ponekad mi je bilo čak teško napraviti i par koraka, noge su mi klecale i bila sam nesigurna. Krvna slika mi je bila izuzetno loša i bila sam malokrvna. Onda se moja mama malo raspitivala o nekim proizvodima za imunitet i gvoždje jer sve što bih probala u te svrhe nije mi pomagalo. Neka žena u njenoj firmi preporučila joj je Revitin proizvod sa dodatkom gvožđa. Odmah mi je naručila jednu kutijicu da isprobam i razultati su već posle te jedne kutije bili zadivljujući. Dobila sam snagu postepeno opet, osećala se bolje, lakše, poletnije, jače,a krvna slika se popravljala.


Šta je Revita Fe?
Revita Fe Forest Berries je dijetetski proizvod na bazi liofilizovanog matičnog mleča i dvovalentnog helatnog gvožđa. To je osvežavajući, ukusan napitak koji predstavlja dodatak svakodnevnoj ishrani. Aromatizovan je prirodnom aromom šumskog voća, zaslađen konzumnim šećerom, obogaćen dnevno preporučenim dozama vitamina C i prirodnim bojama .Redovnim konzumiranjem Revita Fe Forest Berries nadoknađuje se dnevni gubitak gvožđa. Kao dodatak ishrani posebno se preporučuje osobama sa povećanim potrebama za gvožđem: deci u intenzivnom razvoju, trudnicama, dojiljama, ljudima koji se oporavljaju od operativnog zahvata, povređivanja i gubitka krvi. Dvovalentno gvožđe u Reviti Fe Forest berries dobro se resorbuje u organizmu, a matični mleč povećava procenat njegovog usvajanja, pa je za prave efekte dovoljna mnogo manja doza nego što je slučaj sa klasičnim preparatima gvožđa. Gvožđe je u Revita Fe Forest Berries helirano – proteinima zaštićeno od oksidacije – pa se konzumira kao prijatan napitak, bez neprijatnih senzacija tipa mučnine, gađenja ili metalnog ukusa u ustima.


Svi REVITA proizvodi mogu slobodno da se konzumiraju zajedno sa svim lekovima, svim namirnicima i nije bitno da li se konzumiraju pre ili posle jela. Nije potrebno praviti nikakve pauze u kontinuitetu korišćenja REVITA proizvoda.
Ja sam nakon 3 kutije od 250 grama bila mnogo bolje,krvna slika se skroz regulisala a meni se snaga vratila,pa bi svima preporučila da probaju ako imaju slične tegobe.
Gore na slici imate naveden i sastav proizvoda a na njihovom sajtu možete pogledati i ostale proizvode i detaljnije čitati o njima.
http://revitaplus.com/revita-fe-forest-berries/# 

Ja planiram u skorije vreme da počnem da pijem i Revitu orange jer sam čula da povoljno deluje na imuni sistem a to je ono na šta u ovom periodu ja posebno moram da pazim. Da li ste probali Revitu i kako je vama delovala?

*slike preuzete sa neta

4 коментара:

  1. Preporučena mi je Revita sa gvoždjem zato što sam anemična. U početku mi se, moram da priznam, nije svideo ukus ali vremenom sam navikla. Ali svakako je bolje da unosil gvožđe kroz sok, nego putem injekcije. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I kod mene je bilo slično,ali mi se posle par čaša ukus počeo i dopadati :) Nadam se da ti je pomogla Revita jer meni zaista jeste :) Tada nisam mogla kroz ishranu unositi ništa jer sam bila na strogom postoperativnom režimu pa mi je Revita tu došla ko poručena :)

      Избриши
  2. Sve pohvale za Revita gvozdje. Pijem je vec godinama. Naravno ne konzumiram je svakoga dana vec par puta u toku nedelje. Kada sam bila u drugom stanju pila sam je svakodnevno i pomagala mi je da krvna slika bude dobra. Sve preporuke za ovaj proizvod.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je puno puta pomogla i sada je pijem nakon porođaja takođe, drago mi je da je i tebi pomogla i pomaže još uvek :).

      Избриши