"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

четвртак, 16. октобар 2014.

Bio Una-još ukusnih i zdravih muslija :)


Mislim da već svi dobro znate moje postove o Bio Una-prirodom do zdravlja,na neki način su postali sastavni deo ovog bloga.Tri uspešna posta,nagradna igra lepo završena,dobitnice zadovoljne keksićima koje su osvojile a mi idemo dalje u obilazak proizvoda koje nam ova kompanija nudi.
Prvi post o ovoj saradnji možete pročitati ovde(klik).


Musli brusnica-je meni omiljen musli od svih ostalih ukusa.Svi ostali su mi fini,neki više neki manje al ovaj mi posebno prija,jer i inače jako volim ukus brusnice pa sam ranije kad sam sama pravila svoje kombinacije muslija uvek dodavala baš njih.
Sastav:Brusnica kandirana,pahuljice ovsene,ječmene,ražene,pšenične,kornfleks,suvo grožđe,suncokret jezgro sirovo,ekspandirani pirinač.
Pakovanje ove kese je od 500 grama i može se naći u svim bolje snabdevenim prodavnicama zdrave hrane,i u ovom obliku i u rinfuzi po povoljnoj ceni.Ja ovaj musli pripremam sa mojim Fit jogurtom koji sadrži nula mlečne masti.


*Brusnica deluje:u prevenciji karidovaskularnih bolesti (bolesti srca i krvnih sudova,kao prirodni antibiotik,protiv gljivica,na čulo vida,na sniženje glukoze u krvi zbog smanjene količine šećera, što pogoduje dijabetičarima,na povećanje nivoa "dobrog" holesterola,na upale i infekcije bešike i mokraćnih kanala,na smanjenje rizika od kancerogenih oboljenja (rak dojke i rak debelog creva),protiv uzroka nastajanja čira na želucu i u stomaku,protiv poremećaja jetre,na smanjenje povišene temperature,protiv stresa,na bolesti (infekcije) kože, polnih organa i organa za varenje.(izvor google).


Musli čoko-je jedini musli koji pripremam sa mlekom,i to koristim ono sa 0,5 % mlečne masti,blago ga zagrejem,i prelijem musli,zatim sačekam 5 minuta i navalim na svoj čokoldani doručak :).Ovo mi je omiljen ukus nakon brusnice.
Sastav:Pahuljice ječmene,pšenične i ovsene,kornfleks,čoko drops,kakao kuglice,čoko max(pahuljice od pšenice sa 8 vitamina i gvožđem sa ukusom čokolade). Zvuči primamljivo zar ne?

*Pšenične pahuljice su proizvod dobijen presovanjem oljuštenog zrna pšenice. Ulazi u sastav muslija, a može se koristiti i kao dodatak slanim i slatkim jelima. Pšenica je naročito bogata aminokiselinama, mineralnim materijama i vitaminima,naročito vitaminom C.(izvor google).


 Musli višnja:Neobičnog je ukusa,nisam probala do sad ništa slično,kada se zagrize ta kandirana višnjica ukus je slatko-kiselkast,baš kao i sokić koji sam probala od 100 % ceđene višnje.Ovaj musli mi nekako više ide uz letnje temperature jer me baš osveži nakon konzumiranja.
Sadržaj:Kandirana višnja,ovsene,ječmene,ražene i pšenične pahujice,ekspandirani ječam sa cimetom,ekspandirana pšenica sa medom.
Za sve ove mulije bitno je da ih čuvate na suvom i hladnom mestu a nakon otvaranja kesu dobro zatvorite ili prespite u staklenu posudu sa poklopecem,tako barem ja radim :).


Musli diet:Za sve one koji posebno vode računa o svojoj kilaži i koji izbegavaju dodatke šećera u muslijima,ova mešavina je baš takva,ali se meni iskreno najmanje dopala,što je ok ne može sve da mi se sviđa .). Ukus mi je nekako standardan ništa što bi me oduševilo ali je zdrav izbor doručka pa ga naravno konzumiram,uz jogurt.Možda mi se ne dopada jer ima tu sušenu jabuku u sebi a ja nekako te jabuke ne mogu da svarim :).
Sastav:Pahuljice ražene,ovsene,ječmene,kornfleks,ekspandirani ječam sa cimetom,sušena jabuka,seme lana,suncokret jezgro sirovo,golica sirova,pšenične mekinje.

*Golica je tamno zeleno seme bundeve koje raste bez ljuske.Od svih uljarica bundeva se nalazi na vrhu po bogatstvu cinkom, magnezijumom i gvožđem.Grickajući pola šake golice dnevno obezbeđujete 28% dnevnih potreba za gvožđem, 52% mangana, 46% magnezijuma, 17% proteina i 17% cinka.U semenu bundeve pronađeni su fitosteroli.To su jedinjenja strukturno slična holesterolu. Kada se redovno koriste u ishrani,smanjuju nivo holesterol, poboljšavaju imunitet i sprečavaju pojavu raka.(izvor google.)


Musli aronija:Takođe čudnijeg ukusa i najačeg od svih ako tako mogu da kažem,kada zagrizete aroniju ukus postaje još izražajniji pomalo gorkast,skuplja usta baš kao i sok od aronije,ali se meni to baš dopada,a aronija izuzetno prija mom stomaku i organizmu to sam do sada utvrdila.
Sastav:Ovsene ,ječmene ,pšenične,ražene pahuljice,kornfleks,kandirana aronija,suvo grožđe,suncokret jezgro sirovo,ekspandirani pirinač.

*Kornfleks je izrazito zdrav i hranljiv proizvod dobijen iz kukuruza.Bogat je skrobom, proteinima, mineralima.Kao dobar laksativ poboljšava rad creva.(izvor google).


Ako ste propustili post o preostalim ukusima možete ga pročitati ovde(klik).
Za sve informacije o proizvodima možete pogledati ovde(http://www.bio-una.com/).

Nadam se da ste uživali u ovom postu kao i ja u konzumiranju proizvoda.Kako sam nešto načula kompanija će vam spremiti još neka iznenađenja u budućnosti u saradnji sa mojim blogom,pa nastavite da nas pratite :).Puno pozdrava vam šaljem,a do narednog posta,komentarišite,delite utiske,značilo bi mi :).

*PR uzorci

8 коментара:

  1. Fantasticni su,barem ja ih obozavam ,classic,coko,tropic,ma svi mi se svidjaju,za dorucak su super.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To je odličan izbor za doručak kako sam čitala i proučavala :)

      Избриши
  2. Super post, kao i uvek :). Ja sam pre kupovala te muslije (tačnije, do pre 2meseca :D), sve moguće ukuse sam isprobala :D... Sada sam malo zapostavila zdravu ishranu i fizičku aktivnost, ali dobro, polako se vraćam na pravi put :D. Inspiriše me svaki tvoj post na ovu temu <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa dobro malo skretanja sa puta neće da ti škodi dokle god ti ne smeta za zdravlje :). Ali ako te ja inspirišem na zdraviji život to je moja velika radost i veliki plus ,hvala na lepom komentaru :*

      Избриши
  3. Divan post. :D Divne slike. Nalalost, u prodavnici zdrave hrane gde ja kupujem ove muslije nisam videla, pa se okrenem nekim drugim proizvodjacima koji mi deluju obecavajuce. :D Volim da ih jedem. :D Doduse nikad ne stignem za dorucak jer ga ugl prespavam. :D Ali tu je za rucak ili veceru, kako kad.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala za pohvale,trudim se najbolje što mogu da dočaram sve o čemu pišem :). Obrati samo pažnju na dodatak šećera jer u nekim muslijima ga ima previše pa to onda više i nije zdrav izbor,dok u ovim zaista nema dodataka šećera samo onoliko koliko u kandiranom voću,a u ovom diet nema ni trunke :)

      Избриши
  4. Ja nisam nešto oduševljena sa ovom hranom, hahah, brže ogladnim nego što je pojedem ali ovaj sa višnjom mi se čini baš primamljiv :) Pokušavala sam više puta i znam da je zdravo, ali ne ide...L.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je jako teško bilo u početku,jedan dan pojedem pa odustanem drugi pa tako dok nisam navikla,onda sam odredila sebi jedan dan musli za doručak,drugi dan moj tonus hleb uz neki sojin namaz,tunjevinu,mladi sir i salatu,i tako funkcionišem zadnje 2 godine ,dok sam prve godine morala da izbacim skroz sve mlečno pa tako nisam jela ni muslije :).

      Избриши