"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

четвртак, 7. мај 2015.

Estar cosmetics - buter krema za telo plus dnevna i noćna krema


Estar cosmetics sam vam već predstavila u dva posta i ovim trećim mogu da potvrdim da je svaki proizvod jedna velika ljubav na prvo mazanje i to ostaje do dna bočice, a kada ugledate to dno bude vam žao i poželite što pre da nabavite još. Mislim da sam vam ovim sve rekla ali ipak ova recenzija je iz mog ugla kao i sve predhodne pa tako pišem iz svog ličnog iskustva utiske koje je na mene ostavio svaki korišćen proizvod, a svi znamo da nam nikad svima ne mogu odgovarati isti preparati.


Body butter pearly dreams sam dobila na testiranje uz ostale proizvode, i sa njime se takođe oduševila na prvo mazanje baš kao i sa kremom skin regenerator. Pakovanje je isto, lepa kvalitetna plastika bele boje sa velikim crnim slovima i zaštitnom nalepnicom kako bi znali da proizvod niko nije otvarao pre vas. Mnogo je ređe ili bolje reći kremastije teksture od skin regenerator kreme koja je više kao vosak i dosta je tvrda. Buter se izuzetno lako nanosi na telo, i klizi po njemu, koža ga odmah upija i on ostavlja miris za sobom i zadržava se mnogo dugo, barem je kod mene taj slučaj. Isto tako osećaj divne, mekane i hidrirane kože traje bukvalno do narednog mazanja sledećeg dana. Rešava probleme grube, hrapave i suve kože, jako povoljno deluje na kožu laktova koliko sam ja primetila, kao i na ispucale delove i na oblasti na kojima se koža peruta. Inače miris je po meni neka egzotična mešavina čokolade i vanile, neodoljivo :).

Sastojci: Karite buter,  Kakao buter, Vitamin E, Maslinovo i bademovo ulje, Antioksidansi.


Buter krema za telo - pearly dreams bez peeling čestica. Hranljiva krema za telo sa visokim sadržajem aktivnih koponenti. Za negu suve kože, negu nakon sunčanja i u svim situacijama kada je potrebna ekstra hidratacija i povećanje elastičnosti. Veoma se dobro razmazuje te je izdašna za upotrebu. Miris badema i vanile energizuje i ostavlja Vas u dobrom stanju.(izvor).
-Pakovanje je od 200 ml a cena je 540,00 RSD i možete ga poručiti ovde.


U paketiću koji sam dobila bile su i ove dve malene kremice za lice dnevna i noćna, testeri tačnije u pakovanju od po 15ml ali sasvim dovoljno za neki prvi utisak. Dnevna krema mi je klasična dnevna krema koju namažem recimo ujutru nakon umivanja a pre nanošenja bb, cc kreme ili nekog pudera, lagana je na licu, prijatnog mirisa i koža je upija istog sekunda kada je namažem, sve u svemu prvi utisak je odličan.
*Dnevna krema sa hijaluronom koja hidrira kožu i ima anti age efekat. Bogata aktivnim komponentama koje neguju i štite od gubitka vlage. Može se koristiti i kao podloga za puder zato što se brzo upija. Osobe sa masnijom kožom mogu je koristiti kao noćnu kremu. (izvor).



Noćna krema Night regenerative cream mi se dopala još više od dnevne, svi koji me pratite znate da inače volim noćne kreme jer sam danju nekako lenja i koristim uvek nešto drugo, testiram, sad koristim i tretman protiv akni, a kad dođe veče i završim sa svim tim pa se lepo umijem i očistim lice obožavam da na njega namažem nešto kvalitetno što će kožu dubinski hraniti i hidrirati dok ja spavam. Ova krema je definitivno jedna od njih i svakako ću nabaviti full size što pre. Krema je po mom mišljenju veoma moćni eliksir za sve potrebe vaše kože lica u snu.

*Noćna krema za regenraciju i negu. Izuzetno hrani i poboljšava opšti izgled kože. Umanjuje bore, povećava elastičnost, obnavlja je i hidrira.
Sastav: Pantenol, Alantoin, Karite buter, Vitamin E, Bademovo ulje, Ulje grožđanih semenki, Ulje nevena, Ekstrakti zelenog čaja i margose.


Jedva čekam da probam liniju za sunčanje koju bih trebala da dobijem na testiranje sledeći put od drage sugrađanke Tamare koju ovom prilikom pozdravljam i još jednom joj se javno zahvaljujem za priliku da uživam u čarobnim proizvodima, uskoro planiram i da svratim u predstavništvo firme i da je iznenadim i upoznam :). 
Ne zaboravite da postoji i fenomenalna linija za vaše jače polovine, pisala sam vam ponešto o tome ovde, moj muž i dalje uživa u ovim proizvodima i pitao me je da li ću mu ih nabaviti opet kada potroši :). Za sve informacije tu je FB stranica Estar cosmetics i sajt peko kojeg možete poručiti proizvode  http://www.shopestar.com/home.aspx

Kako se vama čine proizvodi Estar kompanije i imate li vaše favorite? :)
*PR uzorci


12 коментара:

  1. Favorit mi je eye gel i buter krema :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni se i skin regenerator mnogo dopao i buter , mužu se njegove mazalice jako dopadaju, zaista brend vredan svake pažnje :)

      Избриши
  2. Nisam ni sumnjala drugačije, isti utisak, veliko otkriće i oduševljenje je izazvao ovaj buter :) Savršenstvo od proizvoda! L.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nekako ni ja nisam sumnjala toliko sličnosti među nama i sličan ukus da je to već očekivano :* Moji Novosađani idi begaj <3

      Избриши
  3. Nisam dosad čula za njih, pa moram ići čitati i ostale tvoje postove :) Butter pearly dreams mi zvuči baš kao san!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obavezno pročitaj sve propušteno i odluči se nešto da isprobaš, nećeš se pokajati :)

      Избриши
  4. Citala sam o kremi i videla pozitivne komentare, moracu da je potrazim. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Ovaj maslac mi se jako sviđa, kombinacija badema i vanilije, ima li što ljepše :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni se mnogo dopada, kada dođeš jednim u posetu u moj lepi NS vodim te tamo :) . I ja sam slaba na vanilu, badem, argan i kokos :)

      Избриши
  6. Lepo si to predstavila,izgleda da je divna kolelcija,iz svega procitanog cini mi se da je nocna krema moj favorit.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, sigurna sam da bi ti sve odgovaralo ovako koliko do sada mogu da procenim :)

      Избриши