"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

понедељак, 7. септембар 2015.

Insta life - akupresurni pojas za koleno


















Da li Vam bolovi u leđima i nogama otežavaju život? InstaLife je akupresurni pojas za koleno koji će Vam momentalno pomoći u ublažavanju bola i neugodnosti u lumbalnom delu leđa i nogama. Samo postavite InstaLife ispod kolena i zategnite kaiševe. Mekani jastučić od 3cm pritiska akupresurne tačke na sredini mišića lista koji utiče na momentalno oslobađanje od bola. Jednostavno, brzo, lako, efektivno olakšanje. Jastuče na InstaLife-u kompresuje akupresurne tačke i centralnom delu mišića lista, i tako presreće bol pre nego što se proširi vašim telom. (izvor).


Svi već znate da vam u zadnje vreme predstavljam razne proizvode kompanije TV Shop pa je tako danas na red došao ovaj akupresurni pojas za koleno poznatiji kao Insta Life. Moja majka već godinama pati od reume i bolova u rukama, nogama i leđima a muž se pati sa kičmom i kolenima, tako da sam dobila čak dva proizvoda ne bi li i mama i muž mogli da ih testiraju u isto vreme i prenesu nam svima svoje utiske. Sada ga koriste svakodnevno već više od mesec dana i svaki put kada bi osetili neku promenu oni bi vredno zapisivali sve i sada od njihovih beleški ja pravim recenziju za vas, mada sam pojas i sama nosila nekoliko puta pa mogu da dodam i svoje utiske.


Šta kaže majka? 
Pre svega moram da kažem da je ona jedna vrlo nepoverljiva osoba, kako je sa mnom i sa bratom mnogo toga prošla po lekarima i bolnicama često bez nekog uspeha prestala je da veruje u medicinu a kamoli u neke proizvode sa reklama ali je sa druge strane bila znatiželjna da proba Insta Life jer je u zadnje vreme sve više i češće sve boli, iako pretežno ima problem sa rukama jako često pati od bolova u nogama i donjem delu leđa. Prvi put kada je stavila ovaj pojas osetila je blago strujanje kroz celo telo i malo se uplašila ali je taj osećaj brzo prestao i ona je ostavila pojas na kolenu i nosila ga po 2h svaki dan. Tamo negde posle 3 nedelje tek ona je primetila prve razlike u smislu lakšeg i bržeg hodanja, savitljivosti kolena kao i olakšanje pri svakodnevnim aktivnostima što je po meni i po njoj ogroman napredak za tako kratko vreme i ona sada i dalje stvalja pojas svakog dana sa osmehom na licu jer je počela da oseća prva poboljšanja.


Šta kaže muž?
Kod mog dragoog muža sve je bilo drugačije nego kod mame od samog starta, na primer on je prvi put već osetio neko zagrevanje duž cele noge, i osetio je olakšanje u kolenu već nakon prve upotrebe pa je počeo da naizmenično stavlja svaki dan na drugo koleno i nosi preporučena 2h dnevno, i sam je bio u neverici da već nakon prve uptorebe i svake naredne oseća znatno olakšanje u nogama i kolenima, i sad mu je žao što pojas ne deluje i na deo kičme koji mu je takođe jako ugrožen. Kako mi je napisao u tezicama a i sećam se tog dana ustao je i nije mogao na nogu od bolova da stane bukvalno je jaukao. Moj muž već više od decenije radi težak fizički posao i na nogama je od 12 pa i do 15 nekad i više sati dnevno pa pošto ne ide mlađi, kada se naradi malo više ili mora da kleči na poslu mnogo tih dana je bukvalno nepokretan kada dođe kući. To se desilo i tog dana i on se setio da stavi pojas i već nakon 10 minuta držanja istog na kolenu bol je prestao, znam da zvuči neverovatno ali tako je, ustao je i hodao normalno bez bola, on je sam od sebe samo ispario. Moj muž bez ovog pojasa više ne može da zamisli život i ubeđen je da više ne bi mogao da radi kao pre da Insta Life nije došao u njegove ruke u pravom trenutku.


Moje iskustvo je malo drugačije i od mamine i od muževe priče i to nam samo dokazuje koliko na svakog od nas svaki proizvod različito deluje, različitim tokom, brzinom, ali je zajedničko za sve nas na kraju efikasnost proizvoda što je najbitnije. Kada sam ja prvi put stavila pojas na koleno meni je sve toliko počelo da trne, oni mali sitni trnci, pa je počela noga da mi gori od vrućine i baš mi je bilo neugodno pa sam ga skinula. Inače ja imam problema sa gornjim delom kičme, ramenima i spondilozom pa sam sad za taj deo dobila poseban proizvod i uveliko ga testiram, ali jako često imam neizdržljive bolove u levom kolenu i krstima. Nisam odustajala i naradnog dana sam opet stavila Insta Life i već oni simtopmi od predhodnog dana bili su umanjeni na minimum dok posle pola sata nisu skroz nestali. Tada sam shvatila da je to bila neka prva reakcija mog tela na proizvod možda ili ko zna šta već. Nosila sam pojas par dana i bol u krstima je nestao a koleno je bilo mnogo bolje. Sada ga nosim po potrebi kad osetim bolove u tim delovma na koje deluje i već nakon jednog nošenja od 2 h ja se osećam bolje, dok pojas koji sam dobila za vratni deo nosim svakog dana.


U ovoj recenziji mogli ste pročitati i uporediti čak tri različita iskustva o Insta Life pojasu ali zaključak je isti, svima nam je pomogao i pomaže i dalje.
Pojas možete naručiti na klikom na sledeći link http://www.tv-shop.tv/artikal/5037/insta-life po ceni od samo 2.290,00 RSD, kao što sam više puta pomenula postoji mogućnost kupovine na rate, takođe u nekim gradovima postoje i maloprodajni objekti u kojima se mogu kupiti proizvodi.

Da bi bili u toku sa svim novostima pratite FB stranicu TV Shop a za detaljnije informacije o proizvodima, cenama i za online narudžbine tu je njihov zvanični sajt http://www.tv-shop.tv/.

Da li vi imate neke od ovih problema i kako ih rešavate, koristite li ovaj ili slične proizvode, planirate li možda da probate baš ovaj? 

Povezani textovi: Velform helanke za mrsavljenjeUltramaxx-ekstraktor hranljivih sastojakaTrue coverDexe-blazami za usne

*Pr proizvod

20 коментара:

  1. Zanimljiv pojas i drago mi je što pomaže :D Osobno nemam takvih problema, za sada. Fotografije su ti odlične :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je mnogo drago kad mogu majci i mužu nešto ovako super da obezbedinm svojim pisanjem to mi je nekako najdraže, hvala puno za pohvale to Švrća krasi fotke, ništa bez njega <3

      Избриши
  2. Odlicno da pomaze. Mene ponekad bole kolena, mada ja mislim da je to zato sto sam jos u osnovnoj skoli izbegavala da nosim hulahopke, vec samo kratke carape i farmerice, pa mislim da je se sve to godinama kupilo pa me sad, kad mi tako ozebu noge, zabole kolena nocu. Ne bi bilo lose probati. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ima verovatno veze ali eto ja na primer nosim helanke ceo život zimi ispod pantalona i farki i to one futrovane pa opet levo koleno kad krene da boli ne mogu da hodam, kod mene sve sa leve strane falično :) Super je ovo imati u kući a cena je po meni za ovakav proizvod smešna sa obzirom da je trajan :).

      Избриши
  3. Trenutno ne, ali se svima nama desi da ovako nešto zatreba.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš tako što sam već i napisala dobro je imati ovako nešto u kući a cena je vrlo pristupačna, nikad se ne zna :).

      Избриши
  4. Dobro je znati ovako nesto, iako trenutno nije neophodno. Pametna ti je ova trostruka perspektiva, troje ljudi razlicite dobi, pola i problema, samim tim i trostruko vise informacija. Slatko me nasmeja ovo "citanje" Grazie :-D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno , a što se Grazie tiče to je bilo u fazonu ženo dokle više da ti poziram pa je zgrabio prve novine sa stola :)

      Избриши
    2. Super je ja ga neskidam nikako cak i spavam sanjim meni je tako pomoglo nema vise bola posle 3 4 dana tako se ljepo osecam hvala bogu ko god ga je izumio da se spasimo bola i hvala mu

      Избриши
  5. I ja sa kolenima imam problema! Kada po nekad jako opteretim noge dugim cucanjem ili stajanjem ume jako da me boli i to uglavno mdesno koleno, dok levo malo redje! Pocne da boli koleno a onda se bol spusti na zglob i popne se na kuk! E tada ne znam za sebe, upali mi se cela noga,toliko me boli da se jedva oslanjam na nju! Pomaze mi kada je dobro izmasiram Iris Krauterhof gelom od djavolje kandze ili mentol rakijom (to je mamin proizvod :) sa domacom rakijom, aspirinom i mentolom u kristalu, koristimo ga za sve i svasta i ODLICAN je)!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da vam to pomaže, moji su probali svašta pa čak i mast od jazavca ali to sve ima samo trenutno dejstvo ako uopšte i pomogne, a ovo daje trajnije rezultate , ako se još uz to koristi neka mast ili slično napredak je zagarantovan :). moja pokojna baka je imala velikih problema i pravila je sama isto neke meleme sa rakijom i kestenom i ne sećam se šta još pa uvijala noge.

      Избриши
  6. Ja imam silnih problema,kao sto znas,upravo sam gledala TVi setila se tebe i tvojih iskustava,jos uvek sam skepticna po pitanju ovih proizvoda,ali sve manje moram priznati,tako da mozda i ja probam ovako nesto,pozdrav.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Većina nas tako razmišlja kada gleda stotine raznih reklama, ali drugo je kada pročitaš iskustva troje ljudi kojima ovaj proizvod zaista pomaže, i svo troje možemo da stanemo čvrsto iza svega napisanog :)

      Избриши
  7. Drago mi je da ovaj pojas pomaze. Nisam probala a volela bi i da mi nikad ne bude potreban.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E to bi svi mi voleli ali mi ovde u našoj kući svi patimo od nečeg i svi od svea baš smo se našli i spojili da gore ne može tako da nem je sve ovog tipa uvek potrebno pored svega ostalog :/

      Избриши
  8. kakvi su ovo komentari,niko ne kaze da ima pojas i da mu pomaze,ako je tako
    onda nema potrebe ga kupovati...

    ОдговориИзбриши
  9. Nista korisnije nije doslo u moje ruke. Hvala proizvodjacu, preporodjen sam. An

    ОдговориИзбриши
  10. ima li neko neko iskustvo sa ovim .Da li je nekome pomoglo

    ОдговориИзбриши
  11. Pomaze li, kakva su iskustva. Nigde na netu ne mogu da se pronadju iskustva?!

    ОдговориИзбриши