"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

уторак, 22. септембар 2015.

Moj NIVEA kutak # 2


Mislim da već i vrapci na grani znaju koliki sam ja NIVEA freak, koliko volim taj brend i skoro sve proizvode, kostitim Niveu od osnovne škole, ujedno je plava klasična Nivea krema bila i moja prva mazalica ikad, obično trošim stalno nešto pa zaboravim da sačuvam da vam pišem o tome, po navici bacam bočice odmah ali sam sada uspela neke da sačuvam a neke su još pune pa ću vam ukratko predstaviti proizvode, a onima koje sam potrošila i napisati neki svoj utisak. Već sam vam pisala jedan ovakav post, ko je propustio može ga pročitati ovde. Iako sam počela da koristim i volim još neke proizvode od drugih brendova, Niveice uvek mora biti u kući.
Na slici gore potrošila sam roll on stress protect i bio mi je odličan sad na letnjim temperaturama, takođe sam zadovoljna i sa Energy fresh i fresh natural dezodoransom, dok mi se powder touch najviše dopao. Te bočice su dakle prazne ostalo je još da isprobam happy time set koji sam dobila za rođus.


Prva dva gela za tuširaje sa slike gore sam potrošila, ovaj od kokosa čak i dve bočice, jako volim kokos i vanilu to već svi znaju tako da sam ga obožavala ovo leto, a poslednji je još ostao da se isproba. Prva dva gela su kremasta, divna, prijatnog mirisa i hidriraju kožu zadovoljavajuće.


Šampon Diamond gloss sam potrošila, kao i balzam iz iste kolekcije ali nažalost bočica je završila u kanti pre ovog posta, ništa spektakularno ne pere kosu niti mogu da izdvojim neku posebnu vrlinu osim da je kosa zaista mnogo sjajnija dok koristite ovaj set. Komplet Diamond volume sam dobila i još ga nisam isprobala, nisam sigurna da li želim dodatni volumen na ovu moju grivu ali probaću ih svakako :).


Na slici gore tu je čuvena plava krema i Soft krema bez kojih ne mogu da zamislim život i uvek ih imam u kući kao i moja majka, a sada sam malo za promenu uzela opet bebi stvarčice jer često ih koristim i mnogo ih volim.


Body lotion firming mi je definitivno favorit što se losiona za telo tiče, osim što neguje i hidrira on takođe i zateže kožu. In shower djakonije su mi sve super i ali opet firming izdvajam kao najbolju, po meni naravno. Ova dva firming proizvoda u duetu - pun pogodak za besprekornu kožu :).


In shower veliko pakovanje smooth sensation i bebi vlažne maramice, proizvodi bez kojih nikada nisam i koji su uvek pravi izbor kada ne mogu da odlučim sa čime da se malo počastim.


Q10 serum je veliko oduševljenje i otkriće ove godine, savršen proizvod koji će svakako dobiti svoju zasebnu recenziju kada stignem, ili bar malo detaljniju. Mogu reći da je serum divnog mirisa i da divno neguje, hidrira i zateže kožu plus ujednačava ten i kožu čini lepšom i mekšom.


Muževa kolekcija dva šampona za kosu, krema za oblikovanje kose, after shave balm, gel za tuširanje i stik dezodorans. Takođe jedan gel, šampon, roll on, gel za brijanje i dezodorans je poneo na teren sa sobom pa nisam uspela da uslikam. On je kao i ja prezadovoljan Nivea proizvodima i samo njih voli i koristi, retko kada šta drugo, oduševila ga je Estar-cosmetics for man kolekcija u zadnje vreme, što se mene tiče pored tog brenda ima još par koje sada rado korsitim uz Niveu :).

Takođe sam kupila i Q10 anticelulit bermudice, recenziju možete pročitati ovde http://lepotica.rs/recenzije/nivea-q10-anti-cellulite-pantalonice-za-zatezanje-i-oblikovanje-tela. Svaki dan koristim i micelarnu vodu koju sam zaboravila uslikati a svakako je skoro i potrošena, kao i BB kremu light koju koristim kao podlogu za puder. Inače me raduje to da je Nivea često na raznim akcijama i popustima, kao i to da se u setovima mnogo više isplati kupovati nego pojedinačno pa tako uvek mogu da ulovim neki komad, uvek dobijem tri komada po ceni dva kada uzimam u setovima.

Koji je vaš Nivea favorit ? :)



21 коментар:

  1. Volim svasta od Nivee, najvise sam isprobala gelove za tusiranje, sve podjednako volim..Dezodoranse takodje..Volim proizvode za lice, njihove gelove za umivanje i trenutno trosim drugu bocicu Nivea micelarne, to je jedina micelarna koju sam uzela drugu bocicu za redom :) Naravno Nivea plava klasicna krema, nju najvise za stopala koristim, In shower sa kakaom obozavam kao i ostalo losione za telo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Poznato mi je to da ti i ja volimo i trošimo slične, da ne kažem skoro iste stvari, i ja micelarnu trosim drugu već iako imam dve na čekanju ja opet uzeh ovu :). Ako nisi probaj ovaj novi firming in shower, čudesan je , imaš u setu jeftinije :)

      Избриши
  2. Ija volim sve od nivee,ali su im dezodoransi cini mi se nesto cime se najvise odusevljavam,kao i kreme za telo ma sve im je odlicnog kvaliteta.

    ОдговориИзбриши
  3. Lijepa kolekcija :D Nisam fan kao ti, no plava nivea univerzalna kremica je nešto čega uvijek mora biti u kući, a zato i volim plavi gel za tuširanje jer miriši kao ta kremica, a taj miris obožavam :D Godinama sam koristila Nivea šampon i regenerator za plavu kosu, no onda mi je kosa počela čudno reagirati na njega i morala sam naći novi šampon. A gelovi za tuširanje za muškarce odlično mirišu, tako da su to jedini gelovi koje kupujem svojoj jačoj polovici ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga, meni samo da piše Nivea ija sam luda, no ok i ja sam iskrena pa kažem kad mi nešto ne odgovara a desilo se to i sa Niveom. Za ove muške se slažem, nekad i ja malo maznem, super su :). Znaš kako verovatno ti se kosa prezasitila i meni se to dešavalo.

      Избриши
  4. A bas sam razmisljala o tome kako to da nisi pisala o tvom Nivea carstvu, ne znam kako mi je promakao onaj prethodni post kad sam citala stare postove, svakako je taj "greh" sad ispravljen :-) Pa, sta da kazem, ipak je to Nivea, stari saborac mnogih generacija. jedine dve stvari koje mi nisu odgovarale bile su dezodorans stress protect i stik powder touch, mnogo se znojim, mozda zato, vidim da tebi stress protect odgovara, dok mi je dezodorans powder touch nezaobilazna stvar bez koje ne mogu da funkcionisem, takodje Nivea kupke, mleka za telo, kreme, pogotovo moj favorit q10 protiv bora, i dnevna i nocna. Sve u svemu, long live Nivea :-D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pisala sam i o liniji Pure and natural zaseban post, taj losion za čišćenje lica mi nešto nije pasao ne znam zašto, baš sam se i ja začudila da mi nešto od Niveice moje ne odgovara al desi se naravno, meni su svi dezodoransi isti i svi su mi ok samo su mi mirisi malo različiti, svi me štite jednako dobro čak i kad mi hormoni divljaju iako sam sad našla zdraviju zamenu za njih al opet uvek moram da imam makar jedan u kući. Tačno si sve rekla još od bake pamtim tu plavu kutiju , pa od majke kako onda ne bih i ja nastavila tradiciju :).

      Избриши
  5. Divna Nivea! Super su ti sve stvarcice, mnoge nisam jos isprobala, meni je Nivea Soft zakon, ali volim i njihova labela, u principu, kao i ti, Nivea je nesto sto uvek imam u kuci. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nivea girls tako nekako hehe, zato sam danas baš i pala, kad videh kod tebe šolju :). Volela bih da imam i torbu i loptu i majicu al nikako da se dokopam toga :/. Volim i ja labela dobro si me setila imam ih par, ali to ćemo u nekom narednom postu posebno :)

      Избриши
  6. Njihovu klasicnu kupku, mleko za telo i kremu obozavam! Najbolji proizvodi po mom misljenju. :D

    ОдговориИзбриши
  7. uh...moj omiljeni brend.Ne znam sta vise volim od antiperspiranata,dezodoransa,gelova za tusiranje,mleka za telo,krema,sampona,lakova za kosu.Nivea je nivea...tako ja cesto kazem...

    ОдговориИзбриши
  8. Nivea svetlo plava kremica za bebe, ne mogu da zivim bez nje! :)

    ОдговориИзбриши