"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

понедељак, 26. септембар 2016.

My Rosegal wish list


Nakon uspešne dve saradnje i porudzbine sa sajta Zaful.com od strane kompanije ponuđena mi je saradnja i sa njihovim drugim sajtom http://www.rosegal.com/ koji me je oduševio izborom robe baš kao i predhodni, čak je izbor mnogo veći, ima i šminke, ukrasa za kosu a i odeće za muškarce. U ovom postu predstaviću vam neku svoju wish listu sa ovog sajta, a šta će mi stići kao porudžbina ostaje da vidimo za par nedelja. Prvo što sam uočila bile su ove premedene čizmice sa resicama sa slike dole u krem boji i pomislila sam da ću njih prvo i naručiti međutim videla sam da nema moj broj na stanju i jako se rastužila ali možda neki drugi put.

Sweet Round Toe and Fringe Design Women's Mid-Calf Boots

Cool Zipper Design All Black Jacket
Druga na listi mi je definitivno ova jaknica sa slike gore, moderna i idealna za jesenje dane koji su pred nama, a isto tako ide mi uz sve odevne kombinacije i to je ono što ja volim pre svega, praktične stvari. Možete je poručiti ovde.

Stylish 10 Pcs Nylon Facial Eye Makeup Brushes Set
Cela blogosfera je mislim nabavila ove četkice sem mene, ja sam pokušala da dođem do njih čak dva puta ali nisam uspela pa mi je ovo prava prilika da ih i ja imam u svojoj kolekciji i isprobam, cena mi deluje baš smešna za ovaj ceo set pa se iskreno nadam da su pozitivne kritike koje sam čitala o njima istina, možete ih poručiti ovde.

Leisure Fringe and PU Leather Design Tote Bag For Women
Preporučila bih vam da bacite pogled i na veiki izbor različitih tašni ja sam se oduševila i naravno na resice sam odmah pala.

Fashion Shirt Collar Fitted Two Color Splicing Long Sleeve Polyester Shirt For Men

Faux Twinset Hooded Button Embellished Short Sleeves Fitted T-Shirt For Men




Veliki izbor košulja, majica i još mnogo toga ovaj sajt nudi i za naše jače polovine.

Stretchy Belted Slimming Sweater Dress
Predivna dzemper haljina, ili tunika ko kako više voli za jesenje i zimske dane koji su pred nama.

A Suit of Delicate Faux Crystal Necklace Bracelet and Earrings

Women Vintage Weave Wrap Leather Bracelet Wrist Watch

Na sajtu takođe možete pronaći ogroman izbor nakita i satova, zaista ne znam za koji komad bih se odlučila pa sam to ovaj put preskočila u narudzbini.

To bi bilo to za ovu wish listu kada bih nastavila pola sajta bih sigurno stavila jer mi se sve baš mnogo dopada, jedva čekam da stvari koje poručim stignu pa da vidim da li su iste kao na slici kao što sa sajta zaful zaista jesu.

Za više informacija, ponude i narudžbine tu je sajt    http://www.rosegal.com/, za trenutnu promociju i aktivaciju posetite ovaj link http://www.rosegal.com/m-show.html?lkid=59012, takođe nude free shipping worldwide, a tu je i FB stranica Rosegal. Još jedna bitna informacija je da na ovom sajtu možete pronaći i malo veću robu ili kako se kaže odeću za punije u odeljku plus size što je po meni veliki plus.

Kako vam se dopada moj izbor stvarčica sa ovog sajta? 

4 коментара: