"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

петак, 23. септембар 2016.

Zaful - Rivet Zips Solid Color Clutch Bag


Kao što već svi znate nedavno sam sklopila svoju prvu modnu saradnju sa sajtom Zaful i posle prve uspešne prezentacije njihove robe ponudili su mi odmah nastavak pa sam tako izabrala i stvarčice za novu turu koja mi je ovaj put doputovala iz dva dela, u prvom delu stigle su farke a u drugom tašnica i nakit. Sada kada je sve na broju red je da vam predstavim šta sam to naručila i dobila ovaj put, počeću od tašnice koja mi se veoma dopala iako sam neko ko voli velike, što veće tašne. Kako je izgledao moj prvi post možete pogledati ovde.

Torbica



Iako volim i nosim pretežno velike torbe, ova malena mi je zapala za oko, dopala mi se na slici a uživo je još lepša, i može da posluži i kao torbica ali i kao novčanik što me je još više obradovalo. Pošto je moj prvi izbor pao na farke gledala sam da uklopim preostali budzet ali čim sam videla ovu tašnicu znala sam da je to ono pravo, i zaista se radujem što ću najzad u kolekciji imati i ovako nešto drugačije. Torbica je praktična, ima dve pregradice iako deluje malo može svašta da stane u nju, novac, dolumenta, koji komad šminke, ogledalce, ključevi, telefon i slično.







Ako vam se torbica dopada možete je poručiti ovde za samo $6.23, zaista povoljna cena za ovakav kvalitet, torbica je dosta jaka, čvrsta i ugodna za nošenje. Još jedna bitna stvar je da za narudžbine preko 30 $ imate besplatnu dostavu.

KLIK
Inače je trenutno na sajtu u toku neka promocija igrica pa kome je to privlačno i zanimljivo nek klikne na ovaj link http://www.zaful.com/m-promotion-active-83.html?lkid=16285.

Zaful Facebook: https://www.facebook.com/Zaful/?fref=ts
Zaful Instagram: https://www.instagram.com/zaful/
Zaful sajt: http://www.zaful.com/?lkid=16285


Kako vam se dopadaju ovakve torbice i da li posedujete slične ? :)

4 коментара:

  1. Baš je praktična, ja sam veliki ljubitelj ovih malih, neobaveznih torbica. One velike ionako pretrpavam za ''ne daj Bože'' :D
    Imaš divan blog, upratila sam te! xx

    S h a k e T h a t B e a u t y b l o g♥

    ОдговориИзбриши
  2. Preslatka je dopadaju mi se ove stvari moram da narucim nesto

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopada, obavezno pregledaj sajt imaju i akcije sada i velika sniženja, verujem da ćeš naći svašta za sebe :).

      Избриши