"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

петак, 3. фебруар 2017.

Dresslily - Zip Tie Up Flat Heel Thigh Boots

Zip Tie Up Flat Heel Thigh Boots


U predhodnom postu sam vam predstavila duboke patikice koje sam poručila sa sajta Dresslily.com, a ove čizme su drugi deo te iste porudzbine. Ovakve čizme dugo želim ali nikako nisu stigle na red da ih kupim pa sam se jako obradovala prilici da ih dobijem ovim putem. Upravo su onakve kakve sam zamišljala, iako sam se jako dugo dvoumila oko modela, ima ih više u ponudi, svi slični ali ipak različiti. Boja je crna ali na jakoj svetlosti ili pod blicem ispada kao da je između sive i crne što se meni isto jako dopada.




Čizme se jako lako navlače na nogu, a za one koji imaju problem sa malo debljim listovima postoji i pomoćni zip sa strane, meni nije potreban recimo. Čizmice prate nogu, jako su meke i udobne, a ja sam odabrala ovu malu petu iz razloga što imam malu bebu pa mi je se to nekako činilo najprikladnijim izborom. Kada se uprljaju samo se ovlaš obrišu polu vlažnom magičnom krpom i kao nove su.



Cena ovih čizma aje sada snižena na $53.78 a redovna cena im je $87.96. Trenutno ih po još uvek sniženoj ceni možete poručiti ovde. Za celokupnu ponudu posetite ovaj divni sajt Dresslily.com.


Da li vi volite duboke čizme i kako vam se ove dopadaju? :).

Нема коментара:

Постави коментар