"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

понедељак, 27. фебруар 2017.

GAMISS - Color Block Letter Printed T-Shirt

Color Block Letter Printed T-Shirt

Posle dosta dugo čekanja stigla mi je ova majica za muža sa sajta Gamiss.com i moram reći da se isplatilo čekati je, i muž i ja smo više nego zadovoljni istom.




Iako moj muž nosi XL ja sam poručila XXL poučena tim znanjem da sa ovih sajtova uvek treba da naručim broj veći nego što nosimo i uvek pogodim na svu sreću. Duks je mekan, prijatan i kvalitetan, crno bela sportska varijanta koja je uvek u modi. Majica nije ni skroz uz telo a nije ni široka, baš model kakav mom mužu odgovara, poseban plus što je pamučna.



Majica je trenutno na sniženju i košta  $12.47 a možete je poručiti ovde.


Za celokupan asortiman posetite sajt Gamiss.com a ja vam uskoro predstavljam neke druge stvarčice koje su stizale danas.

Kako se vama dopada ova majica? :)

Нема коментара:

Постави коментар