"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

четвртак, 2. новембар 2017.

New Chic - Cotton Linen Laundry Toys Storage Basket & 3Pcs Cute Wall Hanging Bag Door Back Organizer Bedroom

Cotton Linen Laundry Toys Storage Basket Storage Bins Moving Boxes


Moja nova porudzbina je nedavno stigla sa sajta New Chic. Ovaj put sam poručila 4 proizvoda, sa tim što sam prvi put naručila i dve stvarčice za kuću. Prva od njih je ova korpa za igračke ili veš kako piše u opisu. Dopala mi se na sajtu jako i rešila sam da je poručim za bebinu sobu za plišane igračke koje ima, da ih spakujem u nju kako ne bi padala prašina po njima. Korpa je stigla do mene ali nažalost u dezenu koji mi se nikako ne dopada, ni za kupatilo a kamoli za bebinu sobu, tako da sam je poklonila mami koja se njome oduševila. Sama korpa je super odrađena i vrlo praktična i kvalitetna.










Kao što vidite moja korpa je stigla u nekom cvetnom dezenu a boje mi se ne uklapaju nigde pa sam obradovala mamu. Inače da je dezen drugačiji nijednu drugu zamerku ne bih imala, korpa je super.
Cena korpe je US $9.99 i možete je poručiti ovde.

3Pcs Cute Wall Hanging Bag Door Back Organizer Bedroom Wardrobe Debris Hanging Bedside Storage Bag
Sledeće što sam poručila je set od ove tri preslake korpice za kupatilo, namenila sam ih za bebine stvarčice i kozmetiku, da i on ima svoj kutak u kupatilu. Sa korpicama sam oduševljena, još su slađe uživo i zaista su super urađene. Od čvrstog i kvalitetnog materijala su, iako deluju malecke može da stane dosta toga u njih. Jedino na šta morate paziti je da ih zakačite na nešto čvrsto, da ne spadaju kao meni, jer sam ih zakačila za obične plastične lepljive držače u obliku ribica.



Cena za set od tri komada iznosi US$ 6.78 i možete ga poručiti ovde. Za sve ostale porudzbine posetite sajt New Chic.

Kako se Vama dopadaju ove korpice?

Нема коментара:

Постави коментар