"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

среда, 20. јун 2018.

Manzara sajt - online kupovina


Poštovani pratioci bloga, danas Vam predstavljam po drugi put jedan divan modni sajt. Pokušaću što bolje da Vam prenesem njegove pogodnosti, kao i asortiman koji je zaista veoma raznovrstan. Pre pisanja ovog teksta razgledala sam ga malo detaljnije i moram priznati meni se lično mnogo dopao. Radi se o hrvatskom sajtu po imenu Manzara.hr. Sajt je jako lepo i kvalitetno urađen a isto tako i pregledno, u smislu da je sve raspoređeno po kategorijama radi lakšeg snalaženja kupcima. Svaki artikal je predstavljen posebno u kategoriji kojoj pripada, uz opis samog proizvoda i cenu, dostupne veličine. Ovaj sajt nudi ogroman izbor odeće i obuće po povoljnim cenama, imaju i asortiman za muškarce kao i lep izbor modnih detalja, a poštarina je besplatna za narudzbine u vrednosti preko 290 HRK. Takođe ovaj sajt radi i povraćaj robe u toku od 14 dana u slučaju da nešto nije u redu. Ono što je još bitno reći jeste to da je dostava veoma brza, vrši se u roku 1-3 radna dana. U susret letu kategorija kupaći kostimi posebno mi je privukla pažnju, pa ću vam u nastavku posta predstaviti neke modele.






Morate priznati da su modeli zaista neodoljivi i biću baš na velikim mukama ako odlučim da odaberem ovaj put jedan za sebe. Iz predhodne saradnje stigla mi je predivna bela letnja lepršava haljina, baš danas, pa ću ovaj obilazak sajta nastaviti sa predstavljanjem upravo haljinica.




Pored haljina tu je i veliki izbor obuče, jako mi se dopadaju novi letnji modeli. U nastavku posta pogledajte neke od njih.





Na sajtu se mogu naći još i divne majice, bluze i tunike, zaista velik i originalan izbor istih.




Pored svega prikazanog i nabrojanog na sajtu možete naći veliki izbor modnih dodataka, torbi, satova, veša, odećeza punije dame i nakita, kao i mušku garderobu. Po meni je super i to što ima izdvojena kategorija proizvoda koji su na akciji kao i kategorija noviteta. Ipak leto je pred nama pa bih vas podsetila da pre svega dobro pogledate odeljak na sajtu pod nazivom kupaći kostimi.
Dok ja biram svoju drugu porudzbinu Vi trk na sajt Manzara da pregledate šta ima i napravite neku svoju, a možete ih posetiti i na FB stranici.

Kako se vama dopada ovaj sajt kroz moj post i kako Vam se dopada robica? :). Pišite mi utiske.

6 коментара: