"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

петак, 8. јун 2018.

My Zaful wish list

Zaful.com
Posle duže pauze, obnovila sam saradnju sa sajtom Zaful pa ćemo nakon ove prve saradnje videti kako će se stvari na dalje odvijati, a do tada u ovom postu predstavljam Vam svoju listu želja. Stvarčica zaista ima puno, vidim i mnoge novitete, a za predstojeće leto ponuda je i više nego raznovrsna a u toku su i sniženja kao i akcije, treba ih iskoristiti.

Cami Palm Leaf Print Bikini
Za sam početak odabrala sam jedan sladak kupaći kostim, ili bolje rečeno bikini. Ponuda je zaista ogromna ali sam ja tražila neki klasičniji model pa sam jedva našla par komada, a izbor je pao na ovaj sa slike gore.


Tassel Butterfly Flower Print Shoulder Bag

Ova preslatka letnja torba je odmah ukrala moje simpatije, onako na prvi pogled, tako da sam rešila da je uvrstim među favorite ovaj put.

Overlap Criss Crosss Romper

Izabrala sam i jedan pravi letnji romper, inače ih jako volim i rado nosim :).

Ripped Frayed Hem Bleach Wash Denim Shorts
Za kraj tu je jedan super moderan texas šorc, za ovim komadom garderobe sam oduvak luda, i nikad mi ovakvih šorceva nije dovoljno.

Nadam se da Vam se dopada moj izbor ovah put, za sve porudzbine posetite sajt Zaful.com, a za popuste možete ukucati kod ZFTina. 

Нема коментара:

Постави коментар