"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

среда, 19. септембар 2018.

Bell HYPOAllergenic kolekcija šminke


Poštovani pratioci danas vam predstavljam Bell Hypoallegenic kolekciju šminke za koju je uvoznik Moya drogerija. Imala sam priliku ranije da isprobam neke od ovih proizvoda i bila sam vrlo zadovoljna. Ko je propustio tu recenziju može je pročitati ovde.


Ovaj put dobila sam zaista lepu kolekciju pa ću se potruditi sa vam o svakom proizvodu napišem par rečenica mog iskrenog mišljena i da vam ih time što bolje dočaram.


Ovaj višebojni puder, da ga tako nazovem, je komad šminke sa kojim se susrećem prvi put, iskreno nisam ni znala da postoji tako nešto, znala sam za rumenila tog tipa ali za pudere ne. Multi bronze powder zaista pruža licu divan ten sa blistavim izgledom, ravnomerno i lako se nanosi na lice širokom četkom, poput kamenog pudera. Lice je nakon nanošenja svežije i izgleda prirodno.


Priuštite sebi ten sa bisernim izgledom. Lagana tekstura se ravnomerno nanosi i daje baršunasti izgled. Lice je sveže i puno sjaja sa poboljsanom formulom. Testirano pod nadzorom dermatologa. (izvor).





Olovka koja je namenjena za konturisanje lica, proizvod koji ja baš ne umem stručno da koristim, ali mi se jako dopada zamisao istog, a ovaj je vrlo lak za upotrebu, divne nežne teksture i predivne nežne nijanse prilagođene mom tenu.


Zahvaljujući formuli koja se adaptira svakom tipu kože pruža svež i prirodni izgled. Lagana i kremasta tekstura ostavlja prirodni i sjajni izgled lica koji traje mnogo sati.(izvor).



Kremasta tekstura karmina omogućava glatku primenu i intezivnu boju. Ruž koji hidrira usne, daje sjaj bez efekta lepljenja.





Nijansa karmina koju sam dobila je predivna, više odgovara za neke večernje varijante ili za neke posebne prilike, malo je jaka boja po mom ukusu za nošenje preko dana. Inače je savršen, dugotrajan sa divnim sjajem, kremast ali se ne  razmazuje, neguje i hidrira usne. Sigurna sam da ću nabaviti jedan i za neku dnevnu varijantu, baš mi odgovara.





Olovka za oči u sivoj boji, za mene pun pogodak, mnogo ih volim naročito u sivim tonovima. Jako je precizna za nanošenje, meka i nežna prema kapku, nema isprekidanih linijica, dosta dugo traje na kapcima, boja je jako lepa i ne razmazuje se. Veoma sam zadovoljna ovom olovkom i često je koristim u zadnje vreme.





Mat & soft tečni puder bez ulja, ne opterećuje kožu i ne začepljuje pore. Nudi prirodan izgled bez efekta maske. Skriva crvenilo i druge nedostatke. Ostavlja osećaj glatkoće lica.(izvor).


Puder koji sam dobila je u nijansi light beige 01 i baš ta mi odgovara, ovaj puder je od svih proizvoda ostavio najači utisak na mene moram priznati. Kako sve ređe koristim pudere a više tonirane kreme, iznenadim se kada naiđem na puder koji je po teksturi sličan baš tim kremicama a opet je puder i ima bolju prekrivnu moć. Kože lica je meka, nežna, ten ujednačen, puder je dugotrajan, ne smeta mu ni jako sunce ni slaba kišica, ne skida se lako:). Od mene sve preporuke za isti jer odgovara i devojkama sa suvom i osetljivom kožom poput moje.






Za ceo asortiman ovih divnih proizvoda kliknite ovde, vrlo je raznovrstan, a sudeći po ovima koje sam do sada probala kvalitet šminke je zaista odličan.

Za sve informacije posetite sajt http://www.moyadrogerija.rs/.
Što se tiče prodajnih mesta proizvoda ima  u Parfimeriji Eos- Novi Sad, Paris- B. Palanka,Iva- Zrenjanin,Mc coy- Ruma,Ivan -Vršac,Beograd Bela Crkva,Talija -N. Pazova,Sombor u butiku u centru,Mauricijus- Beograd ulica Brankova.

Kako se vama dopadaju ovi proizvodi i da li ste isprobali neki?

6 коментара:

  1. Meni ovaj puder deluje bas presvetao na tvojoj ruci...Ovaj stik nije za konture, nego za posvetljivanje, nanosi se npr. na jagodice pre pudera da bi ten izgledao sveziji.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni nijansa pudera bas odgovara ja sam bas svetle puti ali moguce je da boja na ruci nije merodavna zbog osvetljenja i blica. Sto se tiče ovog drugog proizvod je deklarisan baš pod tim imenom, za konture 😊

      Избриши
  2. Nisam probala, ali mi se sve cini odlicno, nekako mi se najvise, barem po opisu, najvise dopao ovaj prvi proizvod.

    ОдговориИзбриши
  3. Nikad nisam probala nista od njihove sminke ali sve deluje jako lepo :) divna recenzija draga <3 <3 <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, mogla bi da probaš mislim da bi ti se dopala šminka, znam da voliš da isprobaš svašta <3

      Избриши