"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

понедељак, 17. фебруар 2020.

Manzara sajt - online kupovina


Poštovani pratioci bloga, danas Vam opet predstavljam jedan divan modni sajtsa kojim sam do sada imala divnu saradnju. Pokušaću što bolje da Vam prenesem njegove pogodnosti, kao i asortiman koji je zaista veoma raznovrstan. Radi se o hrvatskom sajtu po imenu Manzara.hr. Sajt je jako lepo i kvalitetno urađen a isto tako i pregledno, u smislu da je sve raspoređeno po kategorijama radi lakšeg snalaženja kupcima. Svaki artikal je predstavljen posebno u kategoriji kojoj pripada, uz opis samog proizvoda i cenu, dostupne veličine. Ovaj sajt nudi ogroman izbor odeće i obuće po povoljnim cenama, imaju i asortiman za muškarce kao i lep izbor modnih detalja, a poštarina je besplatna za narudzbine u vrednosti preko 290 HRK. Takođe ovaj sajt radi i povraćaj robe u toku od 14 dana u slučaju da nešto nije u redu. Ono što je još bitno reći jeste to da je dostava veoma brza, vrši se u roku 1-3 radna dana. U susret lepšem vremenu kategorija haljine posebno mi je privukla pažnju, pa ću vam u nastavku posta predstaviti neke modele.




Takođe na sajtu se nalazi i veliki izbor za punije dame, što je po meni zaista vrlo bitno.


Moram priznati da su svi modeli zaista neodoljivi i biću baš na velikim mukama ako odlučim da odaberem ovaj put jednu od haljina za sebe. Šta god da sam poručila sa ovog sajta do sada se pokazalo vrlo kvalitetno.




Kao što vidite u ponudi su haljine veselih boja i cvetnih dezena, kao i puno modela divnih crnih uvek popularnih, nadam se da vam se dopadaju.

Pored svega prikazanog i nabrojanog na sajtu možete naći veliki izbor modnih dodataka, torbi, satova, veša, odećeza punije dame i nakita, kao i mušku garderobu. Po meni je super i to što ima izdvojena kategorija proizvoda koji su na akciji kao i kategorija noviteta. I
Dok ja biram svoju novu porudzbinu Vi trk na sajt Manzara da pregledate šta ima i napravite neku svoju, a možete ih posetiti i na FB stranici.

Kako se vama dopada ovaj sajt kroz moj post i kako vam se dopada roba koju nudi? :).

2 коментара:

  1. U braku sam sedam godina bez djeteta, pa se moj muž počeo čudno ponašati, u zadnje vrijeme dolazi kući i više ne provodi vrijeme sa mnom, a razveo se od mene. Tako sam postala jako tužna i izgubljena u životu jer mi je doktorica rekla da nema načina da zatrudnim, to bi mi stvarno zagorčalo život. sve dok nisam naišla na prijatelja koji mi je s interneta pričao o DR Alabi, kako je pomogao mnogim ženama sa sličnim problemima kroz koje ja prolazim, pa sam kontaktirala DR ALABU i objasnila mu. rekao mi je sve što trebam dati prije nego što je mogao odustati od čarolije da vrati mog muža, što sam i učinila, i poslao je snažnu molitvu koju sam morala izgovoriti usred noći dok je bacio ljubavnu čaroliju. Bilo je to čudo 48 sati kasnije, moj jedini muž mi se vratio i ispričao se za sve što je učinio i rekao mi da je u potpunosti spreman podržati me u bilo čemu što želim. Brzo sam nazvala alabu i ispričala mu što se događa u tom trenutku, a on mi je također pripremio i poslao lijek koji je rekao da će izliječiti sve neželjene bolesti ili infekcije koje me sprečavaju da zatrudnem, a zatim me uputio o tome. kako ga koristiti prije nego što upoznam svog muža. To je nakon korištenja ove autohtone biljke i korijena, nekoliko tjedana kasnije počela sam osjećati znakove trudnoće po cijelom tijelu, stvarno sam trudna, upravo sam 1. ovog mjeseca rodila dječaka. Obećavam da ću cijeli svijet obavijestiti o DR Alabi kako bih očuvao svoju vezu, kao i da će mi dati djecu, koju danas s ponosom mogu zvati svojom. Za svaku ženu kojoj je to nemoguće, evo prilike da se nasmiješite i donesete sreću svojoj obitelji, obratite se na e-mail DR Alabe: dralaba3000@gmail.com ili kontaktirajte njegov WhatsApp/viber na ovaj broj:+1(425) 477- 2744, on je Bog poslan da vrati izgubljene ljubavnike i donese vam sreću.

    ОдговориИзбриши
  2. Pozdrav svima, ovdje sam da podijelim malo svjedočanstva. Moje ime je Naomi Samuel, imam 40 godina, udala sam se sa 31, imam samo jedno dijete i živjela sam sretno do kraja života. Nakon godinu dana braka moj muž je postao tako čudan i stvarno ne razumijem što se događa, spakiran je od kuće drugoj ženi, volim ga toliko da ga ne sanjam da ću ga izgubiti, dajem sve od sebe da osiguram svoju muž mi se vraća, ali sve bez pomoći, plače i plače tražeći pomoć, razgovarala sam o tome s njegovom obitelji, ali nisam dobila odgovor. Stoga mi je moja najbolja prijateljica Anna Johansson obećala pomoći. Ispričala mi je o čovjeku po imenu dr. Apata, rekla mi je da je on jako velik čovjek i pravi muškarac kojem se može vjerovati i da nema nikakve veze s ljubavnim problemima koje ne može riješiti i rekla mi je kako je pomogao bezbrojnim ljudima u ponovnoj izgradnji njihovog odnosa. Bio sam stvarno uvjeren, brzo sam kontaktirao njegovu e-mail adresu, drapata4@gmail.com ili njegov WhatsApp / viber s tim brojem (+66 81 302 8552). Objašnjavam mu sve svoje probleme, on mi je rekao da se ne moram brinuti da će svi moji problemi biti odmah riješeni. Rekao mi je što da radim da vratim muža, i ja sam to rekla, rekao je da će se moj muž vratiti nakon 3 dana i početi prositi, i to se stvarno dogodilo kako je rekao, bila sam jako iznenađena, to je tako nevjerojatno. Slava našeg odnosa s Bogom sada je vrlo bliska i oboje živimo sretno do kraja života. Ako naiđete na sličan problem, odmah ga kontaktirajte i riješite problem jednom zauvijek. I ja sam živi svjedok

    ОдговориИзбриши