"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

субота, 22. фебруар 2020.

Golden Rose - Nude book i noviteti


Pred novu godinu kao poklon dobila sam ove predivne stvarčice od mojih dragih prijatelja
Golden Rose Srbija. Proizvode iz nude kolekcije sam većinom već isprobala tokom prošlog leta, ali novo pakovanje u obliku Nude Book-a me je oduševilo. Pre svega je jedinstveno i unikatno a zatim  vrlo praktično i sadrži sve potrebne proizvode za jedan divni prirodni izgled za svaki dan. Po meni u pakovanju jedino nedostaje neka tonirana krema, za potpuni nude look :). O ovim proizvodima pisala sam već ovde. Danas ću vam predstaviti novitete koje sam dobila.


Glitter shine lakovi za nokte, pravi novogodišnji pa su tako i stigli u pravi čas, lepo sam ih mackala dok sam bila u prazničnom raspoloženju. Boje su divne i postojane. Za pravi efekat potrebna su dva sloja.





Gel shine lakovi su mi se isto dopali, pogotovo nijanse koje sam dobila, kao i svi Golden Rose lakovi do sada i ovi su zaista dobri i kvalitetni.




Satin lipstick, kao što sam naziv kaže su ruževi meki i nežni poput satena. Lako se mažu, ne razmazuju se, i daju usnama predivan izgled i nežni sjaj.




Matte lip ink tečni ruževi su me u ovoj turi najviše oduševili i obradovali, zavolela sam ih na prvo mazaje. Iako imam dosta suve usne pogotovo u ovo doba godine ovi mat karmini to ne ističu i savršeno mi prekrivaju taj nedostatak. Na usnama su dugotrajni i ne razmazuju se.







Za kraj još malo slika predivnog Nude book-a i slika mog izgleda nakon korišćenja proizvoda:).


Za sve informacije tu je zvanična FB stranica Golden Rose Srbija i zvanični sajt , kao i oficijalni sajt http://www.gbs.rs/. Ono što je bitno napomenuti jeste da se kompletan asortiman može naći u svim maloprodajama Golden Beauty Shop koji se nalaze za sad na 6 lokacija:

-Golden Beauty Shop Aviv Park, Miloša Obrenovića 12, Pančevo
013/333 790, 064/815 75 15

-Golden Beauty Shop Aviv Park Zrenjanin, Zapad 5 Bagaljaš
023/31 01 240, 023/31 01 410 ; 064/867 35 27

-Golden Beauty Shop Aviv Park Zvezdara, Živka Davidovića 86a, Beograd
011/630 83 42, 011/630 82 49 ; 064/867 35 29

-Golden Beauty Shop Mini Big Fashion TC, Višnjička 84, Beograd
011/4078 116 ; 064/6452 060

-Golden Beauty Shop Mini Shopping Centre Rajićeva, Knez Mihailova 54, Beograd
064/867 35 35

-Golden Beauty Shop Mini Shopping Mall Promenada, Bul.Oslobodjenja 119, Novi Sad,
064/867 35 32

Kako se vama dopadaju ovi noviteti? :).
*PR proizvodi

4 коментара:

  1. Bravo, odlični su, savršeno si našminkana, veliki pozdrav.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sve zahvaljujući ovom velikom čovjeku koji se zove dr. Agbazara, veliki čarolija koji je vratio radost u meni pomažući mi da vratim svog ljubavnika koji je prekinuo sa mnom prije četiri mjeseca, ali sada sa mnom uz pomoć dr. Agbazare, velika ljubavna čarolija kotačić. Sve mu zahvaljujemo, možete mu se obratiti za pomoć ako vam zatreba u teškim vremenima putem: ( agbazara@gmail.com ) možete i WhatsApp: ( +2348104102662 )

      Избриши
  2. Bok prijatelji, ja sam Naomi Samuel, nova sam ovdje, ne znam kako stvari ovdje funkcioniraju, ali ovdje sam pročitala dobre komentare i dodat ću malo iz svog života jer će mnogima biti od koristi mi ovdje, u potrazi za odgovorima i odnosima za rješavanje problema. Bila sam četiri godine u vezi sa Samulom, on je prekinuo sa mnom, učinila sam sve da ga vratim, ali sve je bilo uzalud, toliko sam ga željela zbog ljubavi koju gajim prema svom mužu, pitala sam ga o svemu sam obećao, ali on je odbio. Objasnila sam problem svog odnosa s kolegicom na poslu i ona mi je predložila da se radije obratim ljubavniku koji bi mi mogao pomoći da napravim ljubavnu čaroliju da vratim muškarca kući, ali ja sam žena koja nikad nije vjerovala u magiju, imala sam nema izbora , probala sam, kontaktirala sam čarača i rekao mi je da nema problema da će sve biti u redu u roku od tri dana, bivši će mi se vratiti u roku od tri dana, dr apata je bacila urok i svaka druga amajlija u njegovom do hrama u moje ime usred noći. Začudo, drugi dan je bilo oko podneva. 16.00 Zvali su me sa nepoznatog broja, nazvao me bivši muž, bila sam toliko iznenađena da sam se javila na telefon, vidjela da je to moj muž, dugo smo razgovarali i sve što je rekao je da mu je žao. . jer je sve bilo krivo, rekao je da želi da mu se vratim da me voli još više. Bila sam tako sretna i otišla sam kod njega, kako smo počeli sretno živjeti zajedno i dan danas. Od tada sam obećao da ću podijeliti svoje dobre vijesti s ljubavnim igrama koje rade savršeno bez ikakvih nuspojava. Imam čvrstu namjeru da netko za koga znam da ima problema u vezi može pomoći takvoj osobi upućujući mu jedinu pravu i moćnu provjeru pravopisa koja mi je pomogla riješiti problem u braku. email:drapata4@gmail.com možete mu poslati e-mail ako trebate pomoć u vašoj vezi možete ga kontaktirati na WhatsApp i Viber s ovim brojem: (+66 81 302 8552)

    ОдговориИзбриши