"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

петак, 6. октобар 2017.

Biomelem - Revitabion šampon i Regenere balzam activ+


Moji dragi prijatelji iz kompanije Biomelem poslali su mi na testiranje nove proizvode koje su izbacili na tržište. Ovog puta su obradovali i mog muža novim muškim preparatima koje ću Vam recenzirati u narednom postu. Iako sam šampon i balzam potrošila već nisam uspevala nikako da napišem svoje utiske od mnogo obaveza, no nadam se da niko neće zameriti. Šampon mi je ulio nadu u kvalitet po samom nazivu "Revitabion" jer svi koji me prate znaju da mi je Revitabion sprej protiv opadanja kose, seboreje i peruti dva puta nakon operacija oporavio kosu i spasio je.

*O Regenere fluidu za kosu bez ispiranja pisala sam Vam ovde, , za sve one koji su propustili tu recenziju. Razlog podsećanja na istu je taj što ovaj proizvod i dalje koristim i obožavam, a u kombinaciji sa ova dva o kojima ću Vam danas pisati ide savršeno.


Za razliku od drugih šampona, Revitabion šampon sadrži Skinveil 500, nehidrolizovani protein svile koji se ne ispira sa kože glave i kose i zbog toga ima izuzetnu efikasnost. Revitabion šampon hidrira kožu, pruža dugotrajan efekat vlažnosti. Umanjuje crvenilo, svrab i suvoću. Pomaže kod svih problema kože glave uključujući psorijazu. Ublažava vidljive pokazatelje psorijaze nakon 30 dana korišćenja i pomaže u otklanjanju iritacija izazvanih psorijazom.(izvor).


Ovaj šampon mi je stigao kao poručen, u pravo vreme. Unazad dve godine koristila sam tri šampona naizmenično jer u trudnoći i nakon porođaja moja kosa se promenila dosta pa mi tako neki šamponi od ranije sada nikako više ne odgovaraju. Dešavalo mi se na primer da kosu operem, osušim i nakon 5 minuta imam osećaj kao da je nisam ni prala. Sreća da sam imala taj jedan šampon koji mi je uvek odgovarao u svakoj prilici i svakom stanju moje kose, a onda mi je stigao ovaj šampon. Na prvo pranje znala sam da ćemo se lepo družiti i tako je i bilo. Oduševio me je već tada i nastavila sam da ga koristim bez problema. Lepo i temeljno pere kosu a nežan je prema temenu glave. Prijala mi je promena šampona i to se primetilo i na mojoj kosi, postala je živahnija. Primetila sam koliko god da mi jedan šampon prija ili dva, tri, uvek mi najviše prija da ih menjam naizmenično recimo na svaka dva pranja kose. Još jednom je Biomelem kod mene opravdao poverenje koje imam u njihove proizvode. Iskreno nisam naišla još na neki da mi ne odgovara baš nikako, samo mi neki prijaju više, neki manje :).




Pakovanje šampona je od 200ml a cena mu je 494,00 RSD i možete ga poručiti ovde.



Svi koje prate moj blog znaju da balzame retko koristim i da sam ih davno zamenila maskama i pakovanjima za kosu, no Biomelem balzame volim jer mi ne maste i ne lepe kosu kao većina ostalih pa ih tako rado koristim, kao i balzame još ponekog brenda. Ovaj balzm mi se posebno dopada što štiti moju kosu od štetnih uticaja, svi znate koliko je ona duga i gusta, i već sam jednom pisala o tome koliko mi je vremena potrebno da je osušim celu i skroz, jer ne podnosim da mi je kosa ni mrvicu mokra, kao ni teme. Kosu ne perem često kao pre, to sam negde u trudnoći navikla na taj ritam i nastavio je da mi odgovara, no ipak sušenje mi je i dalje velika muka. Zato sve pohvale za balzam koji moju kosu zaista štiti od toplote u toku dugog sušenja fenom, a ona ne izgubi svoju mekoću, sjaj i lepršavost.



Pakovanje je od 222 ml a cena mu je 267,00 RSD i možete ga porčiti ovde. Za sve informacije tu je FB stranica Biomelem i njihov zvanični sajt.

Da li ste probali ove nove proizvode, i koji je vaš omiljeni Biomelem proizovd?

Нема коментара:

Постави коментар