"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

четвртак, 12. октобар 2017.

Zaful - Asymmetric Zipper Belted Faux Suede Jacket & Heart Print Scoop Neck Short Sleeve T-Shirt

Asymmetric Zipper Belted Faux Suede Jacket
Ovu predivnu jaknu sam ugledala čim sam krenula u potragu za novom porudzbinom i odmah sam je stavila u korpu. Mislim da mi je ovo bila najbrža kupovina ikad. Odavno želim i tražim sličnu jaknicu za prelazni period jer uvek kad on dođe ja nosim prsluk jer imam ili jako tanku jaknu ili previše debelu. Ova je nekako baš taman kako treba za taj kritični period kada više nije toplo, a nije još vreme ni za debelu zimsku jaknu.





Jakna je imitacija prevrnute kože, jako je lepa, meka i super je za održavanje iako je jako svetle boje, udobna je i super se osećam u njoj. Ide i na duboke patikice i na čizmice, stvarno sam prezadovoljna kvalitetom i svojim izborom.













Cena ove jakne trenutno iznosi $48.99 i možete je poručiti ovde. Na istom linku možete videti i detaljnije informacije o jakni.

Heart Print Scoop Neck Short Sleeve T-Shirt

Ova majica/tunika mi se mnogo dopala a nisam je ranije primetila pa sam odlučila sada dda je poručim za sledeće leto. Materijal je jao prijatan, mek i majica je baš lagana za vrele letnje dane.



Cena majice je $17.49 i kako vidim trenutno je više nema na stanju. Za sve informacije i porudzbine posetite sajt Zaful.com, a za sve moje pratioce tu je kod za popute koji glasi Zafulxie10.

Kako se Vama dopada ovaj put moja porudzbina?

7 коментара: