"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

понедељак, 9. октобар 2017.

Rosegal - Sexy Long Sleeve Backless Slimming See-Through Dress & Solid Color Bowknot Embellished Short Blazers

Sexy Long Sleeve Backless Slimming See-Through Dress


Nova porudzbina stigla mi je sa sajta Rosegal.com i bila je namenjena za krštenje i prvi rođendan mog sina, no stigla je kasnije nego što sam joj se nadala pa tako će ove stvarčice sačekati neku novu svečanu priliku. Svakako je taj dan bilo dosta hladnjikavo pa nisam sigurna ni da bih mogla ovako da se obučem. Haljinu sam davno merkala i već sam je jednom htela poručiti međutim tada nije bila u veličini koja meni odgovara na nekom drugom sajtu no ovde sam je pronašla. Haljina je dosta osetljivog materijala , mekana je ali je i prijatna za nošenje. Ima taj divni deo nazad u vidu otvorenih leđa i dodatak perlica koje se zakače na haljinu, svako može da ih namesti po svom ukusu. Ja za ovo slikanje nisam uspela malo da se doteram i našminkam ali reklamiram haljinu a ne sebe, zar ne? :). Inače u medjuvremenu mi je crkao i fotkić pa su slike napravljene sa telefonom :D.















Cena haljine sada iznosi $19.63, skoro je u pola cene pa kome se dopada može je poručiti ovde. Na istom linku možete pogledati sve informacije o haljini.

Solid Color Bowknot Embellished Short Blazers



Dugo sam već razmišljala da poručim neki sako ali uvek je bilo nešto preče no sada am se odlučila na taj korak i nisam se pokajala. Ovaj sako je zaista presladak, ide bukvalno uz sve haljine koje imam a može da se uklapa i uz pantalone. Univerzalne veličine je ali po meni to je neki M. Od prijatnog je materijala, lepo se pere i ne gužva se mnogo :).







Cena sakoa sada je $16.68 i možete ga poručiti ovde. Za sve informacije i porudzbine posetite sajt Rosegal.com, a za sve moje pratioce tu je i popust kod koji glasi Rosegalxie.


Kako se Vama dopadaju ove stvarčice ?

6 коментара: