"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

уторак, 6. децембар 2016.

ROMWE - Wish List


Danas vam dragi pratioci predtavljam moju wish listu sa jednog super sajta za koji sam davno čula, čak sam i jedne helanke letos bila dobila sa istog i jako sam zadovoljna kvalitetom. Drago mi je što sam dobila priliku za saradnju sa ovim sajtom jer mi se njihov asortiman robe veoma dopada i to je prvi modni sajt za koji sam čula od kada sam počela da pišem blog. U pitanju je sajt Romwe, a u nastavku predstaviću vam par stvarčica koje sam odabrala, izbor je bio vrlo težak moram da priznam.


Jedna predivna malo svečanija haljina Black-Long-Sleeve-Lace-Up-Bodycon-Dress.


Jedna još svečanija haljinica ovaj put mini, jer praznuci nam stižu Green-Sequin-V-Neck-Bodycon-Dress.


Ove čizme kada sam ugledala bila je to ljubav na prvi pogled, jako volim taj tip i model čizama ali retko nalazim slične ovde kod nas, imala sam jedne ali nažalost su pukle i morala sam da se oprostim od njih, ako budem dobila priliku ove naručujem jednom sigurno Black-Point-Toe-Tie-Back-Side-Zipper-Thigh-High-Suede-Boots.



Ova tašna Black-Pebbled-PU-Double-Buckle-Handbag-With-Strap mi se takođe jako dopala, skroz je po mom ukusu.



Dzemperak iz snova, lagan, moderan i neobičan White-Lace-Up-V-Neck-Drop-Shoulder-Fringe-Sweater.



Ovaj dzemperak  Purple-Choker-V-Neck-Zipper-Detail-Sweater mi je presladak, neobičan i boja mi se jako dopada, mislim da bi mi lepo stajao.


Ovaj kaput  Navy-Double-Breasted-Cape-Trench-Coat je ukrao sve moje simpatije na prvi pogled.


Takođe možete pronaći široki asortiman prazničnih djakonija ovde. To bi bio moj izbor za sada, nadam se da će biti prilike da nešto od ovoga i  poručim.


Da li ste poručivali nešto sa ovog sajta i kakvi su vaši utisci? 

5 коментара:

  1. Odlična lista i sve mi se sviđa :D Ovaj zadnji kaput je divan, baš one elegantan za na haljinicu kad se središ, a roza džemper s zatvaračima na rukavima je baš fora :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste kaput je boli glava, i baš ova boja iako nisam ljubitelj iste , a dzemperak je stvarno jako lep i neobičan <3

      Избриши
  2. Džemperići mi se najviše sviđaju.... U poslednje vreme samo džempere i kupujem, kao da ne postoji ništa drugo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopada, i ja jako volim dzemperiće, takodje dzemper tunike i haljine i sve na tu foru :)

      Избриши
  3. Uh ovaj Purple-Choker-V-Neck-Zipper-Detail-Sweater je savršen!!!

    ОдговориИзбриши