"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

недеља, 11. децембар 2016.

SORAYA Collagen Mezostymulacja - Dnevna krema protiv bora i krema za područje oko očiju



Dnevna krema za ispravljanje bora sa adenozinom, hijaluronskom kiselinom, arganovim uljem (koje se proizvodi u Maroku i tamo ga nazivaju tečnim zlatom) i prirodnim kolagenom koji vraća čvrstinu koži i elastičnost. U ovom se proizvodu nalaze mezoaktivni sastojci koji se bore protiv dubokih bora jer ispod epidermisa podstiču nastajanje kolagena, zbog čega je koža čvršća. 88% žena izuzetno je zadovoljno efektima ove kreme. (izvor).



Iako više volim noćne kreme uvek sam u potrazi za odgovarajućom dnevnom, jer mi je tu malo teže pronaći onu pravu. Sa Soraya kremama bila sam upoznata iz mamine priče, ona ih već duži niz godina koristi i vrlo je zadovoljna njima, no meni je ovaj set bio prvi susret sa ovom kozmetičkom markom. Kreme koje sam dobila iako su namenjene osobama preko 40 godina, meni su vrlo odgovarale a imam nepunih 36 godina. Koristila sam ih u setu, kako sam ih i dobila i kako se i preporučuje. Dnevnu kremu mazala sam posle umivanja i čišćenja lica svakog jutra, a ponekad kada bih negde išla mazala bih i toniranu kremu preko nje, i tako sam otkrila prvu pozitivnu stranu ove kreme a to je da može da posluži kao odlična podloga za šminku. Krema se lepo razmazuje po licu, moja koža je brzo upija, i dovoljna mi je bila vrlo mala količina kako bih namazala celo lice i vrat.



Krema dolazi u lepoj šarenoj kartonskoj kutiji koja je dodatno upakovana u celofan, a unutar kutije krije se lepo i elegantno pakovanje. Na kutiji istaknuti su svi potrebni podaci o kremi, rok trajanja kao i sastav. 


Pakovanje kreme je od 50ml, odgovara svim tipovima kože a trenutna cena je 2209,00 RSD i možete je poručiti ovde. Meni je ova krema trajala skoro puna dva meseca i koristila sam je letos dok sam bila u drugom stanju, vrlo sam zadovoljna delovanjem jer mi je lice nakon uotrebe bilo lepo, sveže, zategnuto i nije bilo nikakvih neželjenih efekata.


Krema za predeo oko očiju sa adenozinom, hijaluronskom kiselinom, arganovim uljem (koje se proizvodi u Maroku i tamo ga nazivaju tečnim zlatom) i prirodnim kolagenom koji vraća čvrstinu koži i elastičnost. Bogata nutritivna formula za žene iznad 40 godina starosti. Redovnom upotrebom efikasno se uklanjaju bore i vidno poboljšava stanje kože. (izvor).


Krema za predeo oko očiju takođe mi je odgovarala baš kao i dnevna krema, nju bih mazala uveče nakon detaljnog čišćenja lica, neposredno pred odlazak na spavanje na predeo za koji je predviđena.
Pošto sam na jednom eventu naučila kako se pravilno koriste ovakve kreme samim tim sam mogla da primetim i pravi učinak iste na predelu oko očiju i zadovoljna sam rezultatima koji su i dalje vidljivi, dakle nisu samo trenutni nego dugotrajni što mi se posebno dopalo kod ove kreme, jer sam kod nekih koje sam probala ranije primećivala samo trenutni efekat. Popunila mi je sitne linijice koje sam imala u predelu oko očiju, bore još uvek nemam ili ih ne primećujem za sada, osim kad pravim neke grimase :D.



Krema se lako nanosi, dovoljna je mala količina, koža je brzo upija, ne peče i ne iritira osetljivo područje oko očiju na koje se nanosi, makar u mom slučaju. Kutija je ista kao i kod dnevne kreme samo je kremica u tubi, i takođe vrlo dugo traje.


Pakovanje  ove kreme je od 15ml a cena je trenutno 1668,00 RSD i možete je poručiti ovde.

Za sve informacije tu je FB stranica Nilari, kao i sajt http://www.nilarigroup.com/.

Da li ste probali nešto iz Soraya asortimana i kako ste vi zadovoljni?
*PR proizvodi

8 коментара:

  1. Imala sam Soraya serum za hidrataciju s hijaluronskom kiselinom i bio mi je odličan :D Tvoj dvojac mi se baš sviđa, posebno okoloočna kremica :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam prezadovoljna moram da priznam, retko nađem dnevnu kremu da mi skroz odgovara :).

      Избриши
  2. Nisam probala,ali bih bas volela,cini mi se da bi mi bas odgovarala,divno si predstavila.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Tatjana, mislim da se nećeš pokajati sigurno ako isprobaš ove proizvode :).

      Избриши
  3. Odlično odrađena recenzija. Nisam probala ništa od soraye ali bih jako volela! ☺

    Poseti: Misseslandy

    ОдговориИзбриши
  4. "Pošto sam na jednom eventu naučila kako se pravilno koriste ovakve kreme samim tim sam mogla da primetim i pravi učinak iste na predelu oko očiju i zadovoljna sam rezultatima koji su i dalje vidljivi..."
    Molim za video tutorijal za nas koji ne znamo :) Ja sam duduk za te stvari :)

    ОдговориИзбриши
  5. "Pošto sam na jednom eventu naučila kako se pravilno koriste ovakve kreme
    samim tim sam mogla da primetim i pravi učinak iste na predelu oko očiju i
    zadovoljna sam rezultatima koji su i dalje vidljivi..."
    Molim za video tutorijal za nas koji ne znamo :) Ja sam duduk za te
    stvari :)

    ОдговориИзбриши