"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

среда, 5. јул 2017.

Giveaway povodom trećeg rođendana bloga # 23



Vreme leti, pa je tako i proletelo ovo divno druženje sa Vama dragi čitaoci i pratioci mog bloga. Moj mali blogić 11.08.2017. puni tačno 3 godine od nastanka. Dakle skoro 3 godine je prošlo kada sam pelomila i rešila da delim sa vama svoja iskustva i pišem vam na razne teme. Prezadovoljna sam uspehom koji je moj blog postigao, počevši od divnih ljudi koje sam srela, neke i upoznala, preko divnih saradnji, textova, komentara i podrške vernih pratilaca. Najviše sam ponosna na broj poklona koje smo prijatelji bloga i ja podelili do sada vama koji nas pratite i podržavate, on sada već prelazi brojku od 350 nagradica. Ovim putem veliko hvala sponzorima i prijateljima bloga koji su uvek tu uz mene da me podrže u svemu. Želim i vama, pratiocima da se zahvalim na svakom pregledu, podršci, komentaru, svakoj lepoj reči, sugestiji. Zahvalna sam i na onim ne tako lepim stvarima koje sam doživela jer sam i iz njih izvukla veliku pouku, moj blog ne bi bio sada ovo što jeste da nije bilo svega toga. Ukratko da spomenem i statistiku na koju sam takođe jako ponosna pogotovo što u zadnjie vreme nisam nikako aktivna i to traje već dobrih godinu dana i više, tu sam ja ali nije to ni blizu kao prvih godinu ipo dana, no opravdano je naravno. Pisanje me i dalje čini srećnom i dalje me opušta i nudi beg od svakodnevnice, samo što nemam vremena sebi da priuštim to zadovoljstvo. Blog je prešao 650 000 pregleda, FB stranica bloga oko 7500 like, nove saradnje se nižu a one stare i stalne se nastavljaju što me posebno raduje, napisala sam za vas oko 500 postova na razne teme, a ovom nagradnom igrom želim kao i uvek da Vam se odužim na neki način što ste tu i uz mene i uz moj blog. Hvala vam svemu i nadam se da ćemo se još dugo družiti. A sada nagrade, ovaj put 24 poklona :). Igramo se narednih mesec dana kako bi se zbog godišnjih odmora svi mogli prijaviti a i kako bi se mi mogli organizovati sa nagradama.


1. Prodaja decije garderobe poklanja ovu divnu haljinu za devojčice u veličini 2. Ko ima malu devojčicu i želi baš ovu nagradu može da to naglasi u prijavi :). Dobitnik Danijela Dackica Zdravković




2. Laura Lepojević - Aloe Vera - Kraljica bilja  poklanja ALOE EVER-SHIELD DEODORANT STICK - Pruža vam delotvornu i celodnevnu zaštitu protiv neprijatnih mirisa ispod pazuha i može se naneti odmah nakon tuširanja ili depilacije voskom bez osećaja peckanja. Traje 6- 9 meseci! A suština je da NE SADRŽI ŠTETNE ALUMINIJUMOVE SOLI i ne sprecava znojenje samim tim predstavlja idealan zdrav poklon osobama do kojih Vam je stalo, jer moramo priznati nije svejedno sta stavljamo direktno na kozu ispod pazuha u blizini znojnih zlezda. Dobitnik Btanka Ristić.



3. Herbasvet i Femisan A poklanjaju 2 X 3 kutije novih Femisan kapsula. Više o proizvodima ovde. Zamolila bih sve pratioce da se za ovu nagradu prijave one žene kojima je ovaj preparat zaista potreban, neka to nazače u prijavi. Dobitnice Tamara Živković i Vojkana Milić.



4. Kuvarski Dnevnik Bebe Marte poklanja jednu divnu knjigu koja je lično meni dosta pomogla kada sam počela Ivanu da uvodim nemlečnu dohranu. Više o svemu tome ovde. Dobitnica Maja Tomić.





5. Kosolid biljni preparati protiv opadanja kose poklanjau 2 X 1 njihov čuveni set šampon i serum. Inače ja ovaj šampon koristim već godinu dana i prezadovoljna sam sa njim, moji utisci ovde. Dobitnice Jovana Živanović i Suzana Radić.




6. Subrina professional Srbija poklanjaju Subrina professional special PHI Dry sampon. Suvi šampon sa keratinom idealan je za korišćenje između dva pranja kose. Pere, čisti i osvežava kosu bez vode. Apsorbuje višak vlage. Čini kosu na izgled i dodir čistom, pruža dodatni volumen, keratin dodatno jača kosu. Za sve informacije posetite sajt http://damb.rs/proizvodi. Dobitnica Irena Jablanović.



7. Bioko natural cosmetics poklanja Bilka ulje za telo koje sadrži u sebi mešavinu od čak 6 različitih prirodnih ulja. Kombinacija najvrednijih biljnih ulja za osvežavajuću terapiju kože tela. Za suvu kožu i za negu nakon sunčanja. Hidrira i hrani dubinski, stimuliše cirkulaciju krvi, limfnu drenažu i proizvodnju kolagena. Lako se upija bez ostavljanja masnih tragova. Ima prirodni faktor zaštite od sunca. Sastoji se od kombinacije ulja masline, makadamije, etiopskog, avokado, semenki grožđa i susama. Dobitnica Adrijana Petković.


8. Moji dragi prijatelji iz kompanije Dermix kao i uvek sa nama kao velika podrška od samog nastanka bloga, ovim putem daruju tri poklona za tri srećna dobitnika a to su : 1. Acne intensiv formula set, 2. Body Balm i 3. Antibol kremu. Dobitnice Dragana Blagojević, Maja Milovanović i Sandra Perkov.



9. Takođe veliki prijatelji bloga koji su uz mene uvek od samog početka kompanija Burra Skin Expert poklanjaju dva poklona:
1. Burra spf 50+ mleko za suncanje i mleko za telo
2.Burra roll on i BB krema u nijansi dark
Dobitnice Jasmina Mina K. i Ana Pešić Đođević..


10. Feltro magic po drugi put sponzori u nagradnoj igri na mom blogu pokloniće nekom od vas personalizovanu ručno rađenu ovu predivnu i magičnu tihu kjigu. Molila bih da se za ovu nagradu prijave oni kojima je ova knjiga potrebna za dete u cilju promovisanja kampanje koja ide na njihovoj stranici Feltro magic knjiga na dar, dakle neko ko ne može da priušti knjigu za svoje dete, ili za neko bolesno dete, može se javiti i neko ko poznaje nekog takvog pa igrati za njega, a kome ide knjiga odlučićemo mi, dakle sponzor i ja. Dobitnica Aleksandra Milivojević.



11. Biomelem kompanija jedni od prvih saradnika i moji dragi drugari poklanjaju šampon i balzam iz nove linije proizvoda. U pitanju su novi Revitabion šampon i balzam activ +. Dobitnica Ivana Kristina Đođević.




12. Miss Pops devojka zlatnih ruku koja pravi čarobne medenjake i još svašta nešto poklanja nekom od vas slatki paketić predivnih ručno rađenih medenjaka :). Dobitnica Marina Cvetković.


13. Blue-Moon-Nakit moja draga prijateljica nagradiće nekog od vas ovom predivnom narukvicom koja je izrađena od Malahita i staklo kristala a ukrašena sa cirkonima. Dobitnica Jovana Morača Stojanović.




14. Angel therapy moji dragi sugrađani ovom prilikom spremili su čak dva poklona za vas, dve odlične maske za kosu, jedne od najboljih na tržištu. Prva nagrada je maska od makadamije a druga maska od konoplje. Dobitnice Dragana Bošković Simić i Gizela Golubovć.



15. Moji drugari iz kompanije Lomax poklanjaju paket Nutrikaša o kojima sam vam pisala ovde. Mene su oduševile i nastavila sam da ih konzumiram redovno a sada će neko od vas dobiti priliku da uživa u njima. Dobitnica Zuhra Korac Pruz.


16. Moji sugradjani i prijatelji kompanija Estar cosmetics poklanjaju dva sjajna poklona ovom prilikom:
1. Facial drops serum za hidrataciju
2. Butter kremu za telo od vanile
Dobitnice Tamara Sibić i Jovana Milivojević.


17. Herbateria poklanja ovaj put predivan, prirodni mirisni set idealan za ove letnje dane, u pitanju su piling i buter za telo od vanile. Dobitnica Maja Tošić.

PRAVILA NAGRADNE IGRE:

1. Like FB stranicu sponzora Burra Skin Expert
2. Like FB stranicu bloga Sreća je zdravlje
3. Like FB stranicu sponzora Subrina professional Srbija i javni SHARE stranice
4. Like FB srtanicu sponzora DAMB sve za frizerske salone
5. Like FB stranicu sponzora Herbasvet i Femisan A
6. Like FB srtanicu sponzora Bioko natural cosmetics
7. Like FB srtanicu sponzora Miss Pops
8. Like FB srtanicu sponzora Biomelem
9. Like FB srtanicu sponzora Dermix
10. Like FB stranicu sponzora Prodaja decije garderobe
11. Like FB srtanicu sponzora Kosolid biljni preparati protiv opadanja kose
12. Like FB stranicu sponzora Laura Lepojević - Aloe Vera - Kraljica bilja
13. Like FB stranicu sponzora Kuvarski Dnevnik Bebe Marte
14. Like FB stranicu sponzora Feltro magic
15. Like FB stranicu sponzora Blue Moon nakit
16. Like FB stranicu sponzora Angel therapy
17. Like FB stranicu sponzora LMX brend
18. Like FB stranicu sponzora Estar cosmetics
19. Like FB stranicu sponzora  Herbateria

*Sliku sa FB stranice (OVU SLIKU ) podelite javno (public) na svom zidu a zatim ispod nje tagujete barem tri prijatelja i pozovete ih da se i oni igraju, svako može učestvovati samo jednom sa jednog profila i svako može da napiše i koju nagradu bi najviše voleo pa oni prvi izvučeni imaće šanse da dobiju i to što su poželeli :). Ako bude više prijava od rekordnog broja do sada biće i dodatni poklon iznenađenja !

*Nagradna igra važi samo za SRBIJU i trajaće oko mesec dana, ako slučajno dođe do neke izmene zbog privatnih obaveza bićete obavešteni na vreme ! Možda budem i pravila neke preseke pri kraju igre nikad se ne zna :).

*Sva pravila se moraju ispoštovati da bi ušli u trku za izvlačenje, nepotpune prijave biće diskvalifikovane, dobitnike izvlačim uz pomoć random servisa sa tim što ću verovatno opet kao i uvek sama odabrati jednog ili dvoje najaktivnijih na blogu i FB stranici sve zavisi, u izbor ulaze oni koji nisu nagrađivani ranije tim povodom i oni koji su bili aktivni pre objave ove igre naravno :). Nagrađeni će imati 24 h da se jave sa tačnim podacima u inbox stranice, ja podatke prosleđujem sponzorima a oni vama nagradu na kućnu adresu, poštarina je kao i uvek do sada pokrivena. Takođe bi bilo lepo da se svaki dobitnik javi kada mu nagrada stigne i okači jednu slikicu na stranicu bloga. Igrajmo se i srećno svima :).

*Nije obavezno ali bi mi značilo da me zapratite na Instagramu i prijavite se kao čitalac bloga imate ikonice sa desne strane.

UPDATE: Završeno !

36 коментара:

  1. Predivni pokloni za treci bllogorodjendancic,da ih bude jos mnogo,jer se stvarno moze mnogo toga saznati iz tvojih tekstova,nagrade odusevljavaju.Posto u poslednjih mesec-dva imam mnogo problema sa curnjenjem iz nogu,sa otocima,bolovima,ovo iz Aloe me najvise odusevilo,kazu da bi mi jedino njihov First mogao pomoci,a ja finansijski slaba.
    Inace,divna si,blog ti je fantastican,samo tako nastavi,veliki pozdrav.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno Tatjana na podršci koju pružaš meni i blogu od samog početka :).

      Избриши
  2. Čestitam Tićo na sjajnom uspehu! Rođendanske zelje, pozdrave i čestitke saljem kad bude vreme 😊 Darivanje je kao i uvek odlicno, obradovaces mnoge 💚

    ОдговориИзбриши
  3. Jos jedna u, nadam se jako dugom, nizu rodjendanskih zurkica na tvom blogu, gde gosti bivaju darivani! Bravo za tebe i jos jednu uspesnu organizaciju, kao i za sponzore koji su se odazvali.��

    ОдговориИзбриши
  4. Divno.Puno uspeha u radu,blog je fantazija!

    ОдговориИзбриши
  5. Od vas uvek prelepe nagrade.. <3 cestitam treci rodjendan <3

    ОдговориИзбриши
  6. Svaka cast stranici i sponzorima na mogucnosti ovakve nagradne igre. Unapred srecan treci rodjendan

    ОдговориИзбриши
  7. Pratila već 16 od 18 stranica, što znači da imamo isti ukus, fantastičan. Pratim Te na instagramu kao colourful.susie i na blogu. Fenomenalne nagrade. Valjda će me sreća poslužiti ovaj put da se među ovoliko dobitnika kao jedan nađem i ja :) Blogorođendan ću čestitati na taj dan, rano je još :) A zahvaljujem se na ovolikom trudu da se organizuje ovakvo mega darivanje. Sve najlepše i Tebi i darodavcima čiji sam i inače korisnik i pratilac, tako da najiskrenije sve pohvale za njih i za Tebe, naravno 💗
    Suzana Radić - na fejsbuku ćirilično

    ОдговориИзбриши
  8. Svaka cast Tijana tebi na trudu pored svih obaveza i svaka cast sponzorima.

    ОдговориИзбриши
  9. Hvala na sansi da osvojimo neki od predivnih poklona <3 Srecan rad i puno zdravlja, cestitke cu upititi na dan rodjendana :) Poljubac za bebca medenog!

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман9. јул 2017. 11:50

    Čestitam ❤❤❤
    Zimzeleni cvijet

    ОдговориИзбриши
  11. Pošto sam se vratila u blogosferu, malim, ali sigurnim koracima, a i sama znaš koliko tvoj blog (i tebe) volim rešila sam da se i ja malo igram. :)

    Estar serum me posebno privlači, pa bih eto volela da "uletim" u trku za njega. :)

    Znaš i sama da ti sve najlepše želim. ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na podršci draga i samo ti koračaj sitno ali sigurno ka vrhu :) <3

      Избриши
  12. Svaka čast tebi kao i svim ovim divnim sponzorima. Volim da čitam tvoje tekstove iako retroaktivno ali ništa nije na odmet :) jer i ja kao i ti zbog ovabeza oko deteta ne mogu sve postove odmah da ispratim. Puno uspeha u daljem radu a ja se svakako prijavljujem za nagrađivanje

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno Milana znam ja da si ti tu uvek kad možeš i sve se nas dve razumemo :).

      Избриши
  13. Prelepi pokloni, sve cestitke, odlican blog, samo tako nastavi ☺ pratim te odavno. A posto imam bebca dva meseca, volela bih da osvojim kuvar ili nemu knjigu ☺ 😘😍🌸💜💓

    ОдговориИзбриши
  14. Pokloni kao i uvek na tvom blogu-ssarseni! Sponzori- impresivni! Ucestvujem u nagradjivanju, pruzam podrsku i samo napred u radu i u zivotu!😊

    ОдговориИзбриши
  15. Čestitke za dosadašnji uspeh i samo tako napred... :-)

    ОдговориИзбриши
  16. Cestitam na ovakvom uspehu i od srca ti zelim da u buducnosti budes broj 1! Sjajna si, dugo te pratim, zelim ti apsolutno sve najbolje! Ja ne odustajem od borbe za Femisan A, jer mi je pobreban zaista....imam neke problemcice da resim i volela bih da ostanem u drugom stanju. Hvala jos jednom za ovu priliku, Pozdrav :*

    ОдговориИзбриши
  17. Sta da ti kazem..
    sve znas..
    dusa od coveka..
    a o blogu da i ne pricam...
    💚💛💖💗💜❤💟👌

    ОдговориИзбриши
  18. Čestitam na velikom uspehu i sve najbolje u daljem radu <3 Srećan 3-i rođendan <3

    ОдговориИзбриши