"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

уторак, 4. јул 2017.

Sammydress - Hooded Zip Up Printed Jacket

Hooded Zip Up Printed Jacket


Posle trodelnog dino kompleta koji sam vam predstavila juče danas je na redu jedna lagana jaknica za neki prelazni period, rekla bih idealna za jesen. Mene podseća malo i na kišnu kabanicu a i od takvog je materijala što je velika prednost u slučaju neplaniranih vremenskih nepogoda :). Meni se jaknica mnogo dopala i rešila sad da je poručim Ivanu, nisam se pokajala. Jedino što mu je za sada sve još veliko ali sa obzirom kako brzo raste i da je baš dosta dugačak brzo će sve ove stvari doći na red, a i pošto za ovo leto ima dovoljno garderobe treba da se misli na jesen i zimu unapred.


Jaknica je lagana, praktična, ima i kapuljaču, a i vrlo je interesantna. Ova koju sam poručila je u veličini 90, a pošto ivan sada nosi 80 biće taman za jesen i kišovite dane koji nam tada slede.


Cena ove jaknice je $11.90 i možete je poručiti ovde. Za kompletan asortiman posetite sajt Sammydress.com. Za sve moje pratioce evo i kupona za popust SammydressXie.

Kako vam se dopada jaknica? :)

2 коментара: