"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

четвртак, 27. јул 2017.

Noviteti # 16


Poslednji post o novitetima pisala sam vam krajem aprila i možete ga pročitati ovde, a sada je krajnje vreme za jedan novi. Predhodni period takođe su obeležile kupovine i nabavke za Ivana ali našlo se tu nešto i za mene, pa da počnemo redom.


Svi znate da delim mnogo nagrada na blogu od samog nastanka, isto tako volim i da igram nagradne igre ali u istim nikako nemam sreće, jedino ako se negde traži kreativnost a ja imam vremena da nešto uradim povodom toga onda imam neke šanse i za osvojiti nagradu, u suprotnom na random skoro nikad ništa nisam dobila a igram često razne igrice kad uhvatim koji minut slobodnog vremena. DM je odrganizovao kreativni konkurs i delio 15 ovakvih Essence paketića, pa je jedan stigao i na moju adresu. Sreća, sreća, radost :D.


Bioko natural cosmetics i Bilka maska za kosu koju sam dobila se uveliko testira, uskoro recenzija.



Biomelem je izbacio super novitete na tržište, ovaj put ima nešto i za muškarce, ovaj divni paketić mi lagano troškarimo, i utisci se zapisuju :).


Burra Skin Expert moji veliki drugari poslali su mi ogroman paket iznenađenja pun svega i svačega za Ivana i mene <3.


Novo na tržištu Herbasvet Femisan A kapsule sa dodatkom zlatne make i cinka, pijem ih umesto kapi već 2 meseca, uskoro prvi utisci na blogu.


HiPP Srbija i predivan paketić, o maramicama sam vam pisala ovde a uskoro i ostale recenzije, kada stignem, obećavam da ništa neću ostati dužna :).


O Ideal balance kremi sam vam svoje utiske  pisala ovde.


Nuna Nai kapa za plažu o kojoj sam vam pisala nam je omiljena kapica i nosimo je svaki dan, dok kapicu spavalicu Ivan neće ni da vidi, barem za sada.


Razni proizvodi za zaštitu od sunca za bebu i mene bili su spremni već u maju mesecu, koristimo ih svakodnevno.



Zajić napici o kojima sam vam pisala ovde i Dobre Zobene ovsene kaše koje obožavam, recenzija ovde.


Sante-organska kozmetika i predivna Logona micelarna voda stigla mi je na testiranje, jako sam se obradovala ovom proizvodu, ranije sam koristila Logona kremu za lice i bila oduševljena.


MENTA PADEJ kompanija poslala mi je predivan paket, o nekim proizvodima već sam pisala ovde.


Nilari kompanija poslala mi je na testiranje ovaj divni sprej za sjaj kose, uskoro moji utisci na blogu.


Herbateria je jedan od mojih omiljenih brendova prirodne kozmetike, i mnogo sam se obradovala novom relax setu.


Sa kineskih sjatova opet stiglo je mnogo toga, na slici gore je samo polovina toga, uglavnom sam zadovoljna svim dosadašnjim porudzbinama.


Jedna od mojih kupovina koju sam uspela da uslikam, a tu je i Nuxe ulje koje sam dobila na poklon za rođendan. Kako se većina kupovina svodi na pelene, vlažne maramice i đakonije za bebe uslikala sam deo onoga što je za mene, mada i tu ima ponešto Ivanovo opet :).



B.U. rođendanski pokloni, među njima i najnoviji Absolute Me i moj omiljeni plavi candy ili kako se već zove :).


BOBA-Lezaljke za bebe u svom asortimanu sada imaju i ove simpatične dečije šatore, pored jastuka za hranjenje koji imamo od samog početka, obradovali smo se  ovom novitetu.


Feltro - učimo kroz igru su za Ivana napravili personalizovanu ručno rađenu kockicu sa kojom smo se zaista svi oduševili, svaka čast drugari.


Muž i ja Ivanu još uvek ne kupujemo igračke osim nekih prilagođenih za njegov uzrast, to su uglavnom neke meke kockice, knjige ili gumene žabice i patkice da se igra u bazenu, no ovaj autić na akumulator dobio je od strica na poklon i on ga prosto obožava :).

To bi bilo sve za ovaj put, pišite mi šta Vam se najviše dopada ? 

12 коментара:

  1. Meni se najvise dopada Ivan :-D Presladak je u ovim kolcima <3

    ОдговориИзбриши
  2. Essence nagrada je predivna kao i Burra kremice, ko o čemu ja o šminci. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Lepo si se ponovila,ali Ivanovo je najslađe. <3
    Ljubim vas :*

    ОдговориИзбриши
  4. Predivne stvari draga <3 autic je najsladji, kao i vozac :)

    ОдговориИзбриши
  5. Blago tebi! Ni ja nikad nisam osvojila nikakvu nagradu ☺
    Super su noviteti ☺

    myfirsttextvm.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Odlični noviteti, svašta interesantno! :) Ali ono najsladje je na kraju <3

    ОдговориИзбриши