"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

недеља, 2. јул 2017.

Precios Argan - Colour protect sprej za kosu


Pre nekog vremena kompanija Dasigo poslala mi je na testiranje preparat za kosu čiju recenziju možete pročitati u nastavku posta, i kremu za ruke o kojoj sam vam pisala ovde.

DASIGO je porodicna kompanija koja posluje na Srpskom trzistu od 2003.godine.
Mi se bavimo distribucijom robe siroke potrosnje i tu pruzamo maksimalnu podrsku nasim partnerima od uvoza, carinjenja robe, skladistenja robe, marketinskih aktivnosti, prodaje i isporuke na kraju. Za sve prodajne programe koje mi distribuiramo, mi garantujemo dostupnost robe finalnim potrosacima u svakom trenutku i na svakom mestu.
Uspesno saradjujemo dugi niz godina sa regionalnim kao i sa multinacionalnim kompanijama. Nasa fokusiranost i konstantna zelja za usavrsavanjem donosi uspeh i rast iz godinu u godinu.(izvor).


Precious Argan Colour Protect sprej za kosu predstavlja novi, inovativni proizvod za negu farbane kose. Redovnim korišćenjem ovog preparata kosa postaje vitalnija i negovanija a boja postojanija. Sprej sadrži zaštitne UV filtere i pomaže u raščešljavanju kose. (izvor).


Iako se ne farbam već godinama ovaj sprej sam sa zadovoljstvom testirala i uživala u njegovom korišćenju. Ne mogu da vam napišem kako se ponaša prema farbanoj kosi ali zato mogu da vam kažem da moju prirodnu boju kose jako lepo štiti od sunca i ona prvi put nije posvetlela kao što se to dešava svako leto. Iako je lepo i sunčano vreme nedavno počelo tek ću videti pravi rezultat tog efekta a sve ostale utiske sam već stekla. Kosa se nakon korišćenja jako lako raščešlja što je meni najbitnije jer mi je kosa izuzetno duga i gusta, a kada se pokvasi jako se umrsi jer se blago zatalasa. Uvek imam problem sa raščešljavanjem kose i ceo život sam u potrazi za proizvodima koja će mi u tome pomoći, ovaj sprej je definitivno jedan od njih.



Pored lakšeg raščešljavanja ovaj sprej izuzetno lepo neguje i štiti kosu od toplote i spoljašnjih uticaja, kosa je negovana i meka kao svila, a miris je čaroban, svi znate koliko argan prelepo miriše. Ovaj proizvod nanosi se na opranu kosu, prosušenu peškirom i ne ispira se, a zatim se očešljate i oblikujete svoju frizuru po želji.




Prezadovoljna sam ovim proizvodom i sigurna sam da ću isprobati još nešto iz ove linije. Svi koji me prate znaju da inače volim argan i da mi on najviše prija kada je nega moje kose u pitanju. Još jedna činjenica koja mi se dopada kod ovog spreja je to što on ne lepi kosu niti je masti. Kosa je nakon upotrebe sveža i lepršava.



Pakovanje spreja je od 150 ml a cena mu  je oko 680,00 RSD. Ako se ja pitam cena je i više nego pristupačna za ovako kvalitetan proizvod a uz sve to može da potraje dosta dugo.

Da li ste koristili nešto iz ove linije proizvoda i kako se vama dopadaju? 
*PR proizvod

1 коментар: