"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

уторак, 8. август 2017.

Banggood wish list #2 - 11th anniversary of website

Banggood


Već sam imala jednu saradnju sa sajtom Banggood , tada sam poručila sandale, iste nosim često i zadovoljna sam kvalitetom istih. Ljudi sa sajta kontaktirali su me radi ponovne saradnje a ja ću vam u ovom postu predstaviti neku svoju listu želja, a šta ću poručiti ostaje da vidimo, kada odlučim :). Inače ovaj sajt slavi 11 godina postojanja i tom prilikom svojim kupcima nudi razne promocije i popuste, zato trk na sajt. Za specijalne promocije povodm godišnjice klik ovde. Inače ovo je jedan od sajtova na kojem možete pronaći sve, od igle do lokomotive, šta god da vam padne na pamet, sve na jednom mestu.

SOCOFY US Size 5-13 Summer Women Soft Outdoor Flat Sandals

Prvo što sam zapazila u delu sa sniženjima su ove prelepe japanke/sandalice, u isto vreme su mi i neobične i jednostavne, morale su naći svoje mesto na ovoj listi želja.

Fashion Retro Newspaper Printing Pattern Handbag Crossbody Bag
Ova torbica mi se odmah izdvojila, pored još jedne moram priznati ali mi budzet nije dovoljno velik za nju ovaj put :).


Little Boys Casual Patchwork Stripes Cotton Short Sleeve T-shirts Pants Suit

Za kraj nešto za Ivana naravno, mnogo mi se dopada ovaj kompletić :). To bi bilo sve za ovaj post, za sve detalje i informacije o predstavljenim proizvodima kliknite na linkove ispod slika, ujedno ćete mi tako i pomoći možda za neke dalje saradnje sa ovim sajtom. Za celokupan asortiman posetite sajt Banggood.

Kako se vama dopada moj izbor ovaj put? 


2 коментара:

  1. Sandale izgledaju udobno. A, vidim da ce Ivan biti pravi dasa ako mu uzmeš ovaj kompletić.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga, dasa nego šta al neće da pozira pa mučimo muke da ga uslikamo :)

      Избриши