"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

среда, 9. август 2017.

New Chic - Boys Printed Cute Summer Cotton Suits

Boys Printed Cute Summer Cotton Suits

Posle dva meseca čekanja porudzbine sa sajta New chic zbog raznih nesporazuma i komplikacija sa poštom i kururima stigao je prvi deo paketa po drugi put jer su mi ga prvi put vratili, pa su mi ljudi sa sajta slali ponovo, hvala im na tome. Ivan je najzad dočekao svoj komletić koji će taman moći da nosi do kraja leta. Na sve načine pokušala sam da ga uslikam ali to je prosto nemoguća misija pa su ove slike najbolje što sam uspela. Samim tim Ivan vam pokazuje kako je komletić udoban i da on u njemu može slobodno da radi svoju rekreaciju i omiljenu aktivnost rasturanja po krevetu :).






Kompletić je od tankog jako kvalitetnog pamuka, jako se lepo pere ne skuplja se i ne pušta boju. Od svih dosadašnjih kompletića sa raznih sajtova ovaj mi je od najprijatnijeg materijala definitivno. Prezadovoljna sam i nadam se da će mi ostatak porudzbine stići uskoro a i da ću nastaviti saradnju sa ovim sajtom, da doteram Ivana. Kome nije teško neka klikne na linkove koji se nalaze u okviru posta, samim tim biće više šanse za to :).


Cena kompletića iznosi na sniženju $14.91 a sve detalje o istom pogledajte ovde. Za kompletan asortiman i porudzbine posetite sajt New chic.

Za sve moje posetioce tu su i neki kuponi za popuste:
-$50 OFF ORDERS $199 in 3rd Anniv
code:ANNV350
-$20 OFF ORDERS $100 in 3rd Anniv
code:ANNV320
-$10 OFF ORDERS $59 in 3rd Annive
code:ANNV310



Kako se vama dopada ovaj komletić? :)

9 коментара: