"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

понедељак, 7. август 2017.

Zaful - Dropped Armhole Leaf Print Maxi Dress

Dropped Armhole Leaf Print Maxi Dress
Ovaj put sam želela da obradujem mamu i naručila sam joj predivnu haljinu koja me je oborila sa nogu na prvi pogled a smatrala sam da će se njoj jako dopasti i da je to tip haljine koju bi mogla da nosi za svaku posebnu priliku. Haljina je jednostavna a tako lepa i neobična, lagana i lepršava, materijal predivan i prijatan za ove vrućine. Jedino što sam pogrešila to je veličina, mami je haljina i velika i dugačka ali ćemo je odneti krojačici da izvrši male popravke i biće super. U nastavku posta moja majka kao model za vas :).





Haljina je sada na sniženju i košta $25.49, inače joj je regularna cena skoro 50 dolara, možete sve detalje o istoj pogledati ovde. Za moje pratioce tu je i kupon kod za popuste koji glasi Zafulxie10. Za narudzbine posetite sajt Zaful.com.

Kako se vama dopada ova haljina? 

8 коментара: