"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

петак, 4. август 2017.

Sammydress - Off The Shoulder High Low Ruffle Top

Off The Shoulder High Low Ruffle Top

Nedavno sam naručila novu turu stvari sa sajta Sammydress ali ovaj put nije sve za Ivana našlo se nešto i za mene. Ovu bluzicu sam slučajno videla, jako mi se dopala i rešila sam da je uzmem. Kada je stigla delovala mi je velika i široka ali kad sam je oprala i opeglala koliko sam uspela, i kada sam je obukla shvatila sam da nije, takav je model jednostavno. Jedino što sam se malo iznervirala što prvi put u žurbi nisam obratila pažnju na sastav pa tako nije skroz pamučna, ali je dovoljno lagana i prijatna za ove vrućine, no ipak bi je preporučila za večernje šetnjice a ne one dnevne na plus 45. U nastavku posta uživajte u slikama :).












Cena ove bluzice sada je snižena i iznosi $12.39, možete je poručiti ovde. U nekoj narednoj porudzbini rešila sam da naručim još par sličnih bluzica, baš mi se dopadaju.


Za sve informacije i porudzbine posetite sajt Sammydress i iskoristit kupon kod za popust SammydressXie.

Kako se vama dopada ova bluzica?

16 коментара:

  1. Kad se mama sredi :-) Super ti stoji, taman za tebe sivena :-*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Još da je uspela juče da opere kosu al nije, danas je haha, hvala draga :).

      Избриши
  2. Divno je. <3
    Zapratila sam te, pa ako želiš uzvrati.
    Dreaming of fashion and beauty

    ОдговориИзбриши
  3. Ah tvoja kosa!
    Džaba slikaš bluzicu ,samo nju vidim,divna je! Sve je zasenila. :*

    ОдговориИзбриши