"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

субота, 18. август 2018.

Aire bra grudnjaci


Sada već davne 2015. godine predstavila sam vam na blogu Aire bra deluxe grudnjake, koje i dan danas imam i nosim, a u trudnoći su mi bili pravi spas. Kvalitet im je odličan, logično čim mi još uvek traju, a oprani su na stotine puta. Danas vam pišem o Aire bra grudnjacima. Ovi koje ja imam su u jesenjim bojama, u pakovanju ima tri komada. Razlika između ovih i malopre pomenutih je ta da ovi nemaju punjenje i nemaju čipkicu, dakle klasični sportski grudnjaci, neki ih zovu i topićima.


Aire Bra je najmekši grudnjak koji ćete ikada nostiti! Bez traka, kopči, bez žica, bez bola! Tako je lagan da ćete zaboraviti da ga uopšte nosite! Aire Bra tehnologija koja čini da ovaj grudnjak ostane uvek isti zamenjuje žice, kopče i bretele specijalnim vazdušastim tkanjem koje pruža podršku i podiže na pravim mestima.Korpice su napravljene tako da odgovaraju bilo kojoj veličini grudi i sve drže na svom mestu. Luksuzno vazdušasto tkanje propušta vazduh i odbija vlagu, tako da grudnjak ostaje suv!
Karakteristike:
• Lagan kao vazduh, oblikuje i drži čvrsto grudi
• Savršen za svakoga, bez obzira na telesnu građu (izvor).



Najviše mi se dopao ovaj u ljubičastoj boji, iako baš nije merodavno prikazana na slikama, nažalost. U paketu se nalaze još sivi i tamno plavi. Udobni su za nošenje, meki, i tačno se osećam kao da nemam ništa na sebi. Idealni su za samostalno nošenje kao i za ispod odeće, iako nemaju punjenje niti žice, savršeno drže grudi. Moji grudnjaci su u S veličini a svakako postoje svakom po meri. Postoje takođe i u letnjim jarkim i veselim bojama. Svima koji ne podnose žice i korpe od srca preporučujem neke od ovih grudnjaka, sigurno se neće pokajati.








Aire bra grudnjaci u jesenjim bojama sada su čak i na sniženju i ceo set se može kupiti za samo 1690,00 RSD. Mogu se kupiti u svim maloprodajnim objektima Tv shopa ili poručiti online ovde. Pored sajta za sve informacije tu je i zvanična FB stranica TV shop, kao i instagram nalog
https://www.instagram.com/tv_shop.tv/.

Da li vi koristite ovakve grudnjake i kako vam se dopadaju?

8 коментара:

  1. Bas sam u potrazi za ovakvim grudnjakom. Dosadile su mi zice koje svako malo prete da me raseku. :( Definitvno cu oh probati! Super post, ljubim te. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno draga, obavezno ih nabavi i prodisaćeš, pogledaj i onaj drugi post u kojem sam pisala o drugom modelu pa se odluči koji ti više odgovara i iskoristi popust :).

      Избриши
  2. Fenomenalni.. odlicno ti stoji taj ljubicanstven, mada je meni najlepsi tamno plavi. Stvarno nije neka cena za grudnjak koji lepo drzi, a pritom nema predumisljaj da te zakolje (kao neki koje nosim sa zicom) 😆

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Potpuno fenomenalni, i ovi i oni predhodni, pogledaj post baš. Inače cena za sva tri je sada 1690,00 rsd na popustu. Hvala na komplimentu, uobraziću se zbog tebe :).

      Избриши
  3. TOP post! Dopada mi se recenzija... ljubac

    Pracenje za pracenje? <3

    http://www.ioannesstyle.com/

    ОдговориИзбриши