"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

петак, 17. август 2018.

Cold Shoulder Chiffon High Low Flowy Dress




U predhodnom postu sa sajta Dresslily.com predstavila sam vam predivni kupaći kostim i helanke, a ova haljina stigla mi je naknadno. Dugo sam je čekala, još duže želela jednu takvu, i evo je najzad, prelepa, nestvarna, zaista sam oduševljena.
















Haljina je lagana, prijatna za nošenje, predivnog kroja, savršene nežne lila boje, najbolji opis za nju bi po meni bio-haljina iz snova. Ako vam se dopada koliko i meni trenutno je možete poručiti za $23.20 i to možete učiniti ovde. Za sve ostale informacije kao i porudzbine posetite sajt Dresslily.

Kako se vama dopada ova haljina? :)

8 коментара:

  1. Jesi li ti stvarna ili si produkt moje maste? Tico, haljina ti bozanstveno stoji... u njoj izgledas kao od samih snova satkana... onih najlepsih, naravno.. ❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pristajem, biću sve što hoćeš <3 . Hvala ti Jecki moja najdraža na ovako divnim rečima, kad mi takve komplimetne uputi prelepa žena, zaista prijaju :).

      Избриши
  2. Kao princeza 😍
    Ali bi bila savrsena uz neke lepe štikle 😉

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :). Slažem se za štikle, no desio se mali peh da sam na sajtu kada sam poručivala haljinu mislila da je ovaj pojas oko haljine srebrni i uz to sam isplanirala već sandalice, međutim pojas je zlatne boje, pa ću nešto morati smisliti kada je budem oblačila za neku priliku :).

      Избриши