"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

среда, 1. август 2018.

Manzara sajt predstavlja jakne


Poštovani pratioci bloga, danas Vam predstavljam po treći put jedan divan modni sajt. Pokušaću što bolje da Vam prenesem njegove pogodnosti, kao i asortiman koji je zaista veoma raznovrstan. Pre pisanja ovog teksta razgledala sam ga malo detaljnije i moram priznati meni se lično mnogo dopao. Radi se o hrvatskom sajtu po imenu Manzara.hr. Sajt je jako lepo i kvalitetno urađen a isto tako i pregledno, u smislu da je sve raspoređeno po kategorijama radi lakšeg snalaženja kupcima. Svaki artikal je predstavljen posebno u kategoriji kojoj pripada, uz opis samog proizvoda i cenu, dostupne veličine. Ovaj sajt nudi ogroman izbor odeće i obuće po povoljnim cenama, imaju i asortiman za muškarce kao i lep izbor modnih detalja, a poštarina je besplatna za narudzbine u vrednosti preko 290 HRK. Takođe ovaj sajt radi i povraćaj robe u toku od 14 dana u slučaju da nešto nije u redu. Ono što je još bitno reći jeste to da je dostava veoma brza, vrši se u roku 1-3 radna dana. U susret jeseni koja nam kuca na vrata a meni se čini kao da nije ni prolazila jer nam je ovo leto zaista grozno, predstaviću Vam neke lepe JAKNE.




Kako je asortiman baš veliki jedva sam izabrala neke koje su najviše po mom ukusu, a u nastavku posta predstaviću vam i slike nekih više zimskih komada, odnosno neke toplije varijante.




Pošto leto kalendarski još traje, a ja se sa porodicom spremam za prvo zajedničko letovanje, pregledala sam i sve ostale kategorije naravno pa evo nekih stvarčica koje su mi se dopale :).



 Pantalone i espadrile su me oborile sa nogu, predivne su i nosila bi ih u kombinaciji definitivno.



Moja slabost, haljina nikad dosta kao i helanki :).


 Vrlo interesantan model kupaćeg kostima, ili bolje reći bikinija.


Za kraj ovog posta prelepa interesantna majica, zaista je neodoljiva. 
Kao što znate, bar vi koji pratite blog, već sam dva puta poručivala robu sa ovog sajta i bila sam prezadovoljna, taj post takođe možete pronaći na blogu ukoliko ste ga propustili. Kvalitet je zagarantovan, izbor robe zaiasta raznolik i može se naći za svačiji ukus po nešto. Do sledeće porudzbine i posta ja vas pozdravljam a vi ne zaboravite da pogledate izbor nove robe u kategoriji ŽENSKE JAKNE, vrlo brzo će nam trebati i taj odevni predmet.

Kako Vam se dopada izbor robe ovaj put?

4 коментара: