"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

четвртак, 10. децембар 2015.

Angel therapy -vitaminsko mleko za lakše raščešljavanje kose 3 u 1


Poštovani moji pratioci verujem da ste sada već svi manje više upućeni u divne prirodne proizvode koje nam nudi Angel therapy u svom sve bogatijem asortimanu. Moj prvi susret sa ovom kozmetikom bio je kada su me moji sugrađani ugostili u Angel studiju i priuštili mi nezaboravan tretman predivnom maskom od meda i macadamie i jedno savršeno feniranje, sve o tome možete pročitati ovde. Nakon toga izbacili su i tri nova proizvoda sa slike gore, a ja vam danas pišem svoje utiske o mleku za kosu, za šampon trebam malo više vremena kao i za kremu za lice.


Vitaminsko mleko za lakše račešljavanje kose intenzivno regeneriše čak veoma oštećenu i suvu kosu. Inovativna formula bogata aktivnim sastojcima u sinergiji sa Argan uljem neguje kosu od korena do vrhova. Efikasno obnavlja gubitke u strukturi oštećene, prekomerno osušene i obojene kose. Daje kosi sjaj i eliminiše efekat statičkog elektriciteta. Vraća kosi elastičnost i svilenkastu glatkoću. Odmah nakon primene kosa postaje sjajna, meka na dodir, lako se češlja i ne kovrdža. (izvor).


1. Obnavlja vlasi kose
2. Čini kosu glatkom i hidriranom
3. Hrani i jača
4. Intenzivno regeneriše
5. Čini kosu sjajnom od korena do vrhova
6. Čini kosu mekom i elastičnom
7. Omogućava lako češljanje i oblikovanje kose
8. Štiti kosu od uticaja spoljašnjih faktora



Mleko se nanosi na opranu kosu prosušenu peškirom, pre feniranja ili sušenja u maloj količini. Može se nanositi duž cele kose bez bojazni da će je umastiti ali ja po navici nanosim od sredine ka krajevima, lepo umasiram u kosu i zatim je vrlo lako i brzo raščešljam. Nema čupanja, nema suza zaista nama sa gustom i dugom kosom ovo mleko je i više nego potrebno i korisno. Osim lakšeg raščešljavanja ono neguje kosu, hrani je, kosa predivno miriše na argan, jedan od mojih omiljenih mirisa i zadržava se u kosi i narednog dana. Kosa je nakon sušenja meka na dodir, nežna i svilenkasta. Pošto se ja ne farbam ne znam kako deluje na oštećene krajeve ali verujem da ima fenomenalni učinak jer moje zdrave krajeve dodatno nahrani pa su lakši za oblikovanje, mnogo su sjajniji i lepši, i prstima se lako prolazi kroz celu kosu, nema mršenja što je mene najviše obradovalo.


Pakovanje mleka za kosu je 200 ml, cena je 850,00 RSD i možete ga poručiti ovde kao i ostale predivne Angel proizvode. Mleko je malo ređe teksture, nije mnogo gusto što je super jer samim tim se lakše razmazuje po kosi, ona ga lakše i brže upija i proizvod duže traje :).


Ovako izgleda moja kosa oprana Angel šamponom, zatim namazana mlekom za kosu, dobro očešljana i samo osušena fenom bez feniranja, namerno  sam malo razbarušila krajeve :).

Za sve informacije tu je zvanična FB stanica Angel therapy koja ujedno služi i za naručivanje proizvoda. Takođe ih zapratite i na instagramu https://www.instagram.com/angeltherapynovisad/.

Kako vam se čini ovo mleko za kosu i da li ste već isprobali neki proizvod iz Angel therapy asortimana? 

*PR proizvod

10 коментара:

  1. Sestra mi je uzela masku jedna reč je opisuje a to je savršenstvo.Sada moramo i ovo nabaviti kostas nas :P

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Šta je to za vas kad radite tamo preko zaradjujete silnu lovu ;) Drago mi je da vas je maska oduševila kao i mene :)

      Избриши
  2. Jos uvek nisam imala priliku da probam nesto iz asortimana Angel therapy, ali ova maska deluje jako zanimljivo, pa planiram da je uzmem. :)
    Fashion and style

    ОдговориИзбриши
  3. Kako bi mi odgovaralo,bas sutra se sisam i farbam,verujem da bi mi prijala,salim se naravno,vidi se da je odlicna maska,a tebi je kosa jos lepsa.

    ОдговориИзбриши
  4. Moja bolna tacka kosa...toliko zelim da je gusta i lepa a ne ovakva,ali...Sto se tice izgleda tvoja kosa je savrsena.Nisam imala prilike da probam.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa znaš kako kaže ne može sve, ja samo sa kosom imam sreće ali sam i sa njom prošla pakao da bih stigla do ovakve kakva je sada :)

      Избриши