"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

среда, 2. децембар 2015.

LMX - sapuni i šampon za kosu Jasmin & Vanila


Verujem da ste sada već svi koji me pratite redovno upoznati sa LMX brend-om jer je ovo već treća recenzija koju pišem baš o njihovim proizvodima. Recenziju o prelepim gelovima za tuširanje bez parabena ukoliko ste propustili možete pročitati ovde a narednu o kozmetičkim tuferima i nekim neophodnim stvarima za ličnu higijenu možete pročitati ovde.

*Važno je napomenuti da Lomax company pored LMX brenda proizvodi i Kosili proizvode za decu i Deft proizvode za čišćenje a distributeri su i za MCvities, Perla, Daca, Macval i tako dalje.


U ovom drugom paketiću po redu pored vatica i tufera dobila sam i ova 4 divna sapuna kao i 3 različita šampona za kosu i telo. Danas ću vam pisati o sapunima i jednom šamponu od jasmina i vanile.
Sapuni dolaze u preslatkim šarenim kutijicama i jako su privlačni za oko a mirisne note su divne i ima za svačiji ukus po neka, univerzalni su većinom po meni makar pa ih mogu koristiti i žene i muškarci, sve zavisi ko koristi sapune u koju namenu, ja ih pretežno koristim za pranje ruku dok mnogo njih voli da ih koristi i pri kupanju i tuširanju, iako ja to ne praktikujem probala sam jedan u tu svrhu, ovaj od meda i mleka i saznanje da mi nije isušio kožu me je zadivilo.

*Sapuni su od 75 grama i postoje u osam mirisnih nota, obogaćeni kremastim, koji u dodiru sa vodom daje sitno mehurastu penu, čineći Vaše ruke čistim i sprečavajući Vašu kožu od isušivanja.(izvor).


Honey & Milk - predivan nežan sapun isto takvog mirisa, čini kožu ruku nakon korišćenja baršunastom i svilenkasto mekom.


Almond Extract & Milk - isto jedna nežna ženstvena mirisna nota, može da se koristi i za kupanje i za pranje ruku, zaista ne isušuje kožu i nemam onaj osećaj škripanja ruku kao posle pranja sa pojedinim sapunima i to je ono što mi se najviše dopada.



Ocean Blue - po meni jedan jači muški miris, moj brat ga je odmah prisvojio i on se sa njim i kupa i sve po redu i jako je zadovoljan, dopada mu se i miris i nega.


Aloe Vera & Honey - opet jedan ženski po meni mada zaista kada je pranje ruku u pitanju svi su univerzalni jer pružaju izuzetnu negu i nama i našim jačim polovinama kojima je takođe nega ruku jako bitna i potrebna.



Šapon za kosu i telo Jamine & Vanilla dolazi u baš velikom porodičnom pakovanju od čak 1000 ml proizvoda u bočici, ovaj smo prvi načeli i svi ga koristimo već neko vreme i svima nam odgovara, čak i meni sa osetljivim temenom glave, ne iritira ga i ne stvara perut, pa i mom bratu i mužu koji ga rado dele, ostale smo onako stavili sa strane i bacii se u ozbiljno testiranje svi zajedno. Ne isušuje kosu, lepo peni, meni je naravno potrebno pakovanje ili maska za krajeve, nakon dva šamponiranja, jer mi je kosa dosta duga i gusta. Jako lepo peni i predivno miriše, miris vanile preovladava što je kod mene veliki plus, zaista odličan šampon za celu porodicu. Takođe pored kose sa njim se možete i kupati jer je namenjen za pranje i kose i tela pa je to još jedna velika prednost, pogotovo za one koji vole te varijante dva u jedan, koji negde žure i slično, kao moj brat na primer, on da može sve bi sa jednim proizvodom samo radio tako da njemu ova pogodnost najviše odgovara, dok ja ipak volim da imam pojedinačni proizvod za svaku namenu.




Ovo su inače šamponi za kosu i telo i odgovaraju biološkom sastavu kože i kose. Pogodni su
za sve tipove kose i svakodnevnu upotrebu. Cene ću dodati naknadno kada ih saznam.

Za sve informacije postoji zvanična FB stranica LMX brend kao i njihov sajt http://www.lomax-company.com/.

Da li ste probali nešto od ovih proizvoda i koji su vaši LMX favoriti?

*PR proizvodi

7 коментара:

  1. probala sa sve ove proizvide,ali mi se samponi posebno dopadaju,kao i gelovi za kupanje,mirisu fino,a koza je nakon upotrebe meka i nezna.

    ОдговориИзбриши
  2. Sapune u kuci jako dugo koristimo, ja samo ne volim kombinacije sa medom, ali ostale su ok

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E čudi me našla sam nam jednu razliku hehe, ja volim sve na bazi meda :)

      Избриши
    2. Jedna ko nijedna :-D Ne odgovara mi u preparatima, ali ga zato jedem ko na takmicenju :-D

      Избриши
  3. Amazing post! And I love your blog:)
    What about following each other on Instagram, Bloglovin Twitter?.. :)

    www.bloglovin.com/blog/3880191

    ОдговориИзбриши