"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

уторак, 15. децембар 2015.

Maria Lopez tečni puder i Medusa rumenilo


Maria Lopez je dugotrajan, vodootporan tečni puder namenjen svim tipovima kože. Savršeno redukuje pore i ostale nesavršenosti. Dostupan je u 6 nijansi a ova koju vam ja danas predstavljam je pod brojem 45. Pre upotrebe je preporučeno promućkati ga, a ovo je još jedan turski brend koji sada već svima dobro poznata distribucija LECO uvozi za naše tržište. Pisala sam vam takođe kada je šminka u pitanju o Medusa karminu i maskari, za one koji su propustili taj post mogu ga pročitati ovde.



Nijansa pudera je vrlo lepa i nežna, lepo se stapa sa mojim svetlijim tenom i tek ga onako malo zarumeni, nije težak na licu, jako se lepo i lako razmazuje bez tragova i crtica, za najlakše i najravnomernije nanošenje koristim sunđer za mazanje pudera ili četkicu namenjenu za to, mada i prstima se sasvim lepo može razmazati. Lagane je fine i kremaste teksture pa se lako razmazuje, nije ni gust ni redak, koža lica ga brzo upija i traje po čitav dan na licu bez da mrdne dok vi ne odlučite da ga skinete, lepo i lako se uklanja micelarnom vodom. Ja po navici pre pudera uvek stavljam na lice hidrantnu kremu i puderu ni ona ne smeta za ravnomerno razmazivanje.


                                       Pakovanje je od 30 ml a cena je oko 300,00 RSD.


Medusa rumenilo je dugotrajno i lagano, satenske teksture i lako za nanošenje, čini završnicu vašeg make-up-a potpuno prirodnom, dostupno je u 3 nijanse a ja vam predstavljam nijansu broj 02.



Ja inače kao što već znate ne koristim rumenila i nisam veliki ljubitelj istih, stavljam ih baš samo za specijalne prilike ali ovo rumenilo mi se zaista dopalo jer samo blago zarumeni obraze i to deluje skroz prirodno. Probala sam ranije par rumenila i izgledala sam sama sebi kao klovn, ili je bio pogrešan izbor nijanse ili jednostavno ja nisam umela da ih nanosim, ne znam šta je bilo u pitanju ali sa ovim nisam imala nikakav problem, malo ga stavim na jagodice tek da me malo zarumeni i lice mi odmah dobije lepši izgled i sjaj. Ne truni se što mi je jako bitno takođe i blago je sedefasto što ja volim :).


                                               Rumenilo košta oko 250,00 RSD.


Za ceo ovaj asortiman predivne šminke kliknite na link ovde, a za sve ostale  informacije i pitanja vezana za ovaj brend ili neki drugi tu je zvanična FB stranica LECO, takođe tu je i njihov sajt na kojem ima dosta informacija o distribuciji i asortimanu proizvoda, dakle za sve što vas zanima kliknite na ovaj link http://leco.rs/ . Proizvode možete pronaći u manjim parfimerijama i ponekim apotekama, a novitet na našem tržištu su predivne REBUL kolonjske vode :).

Da li ste se već sreli sa nekom šminkom iz asortimana koji vam sada već po drugi put predstavljam i kakvi su vaši utisci? :)

*PR proizvodi

6 коментара:

  1. Sa ovim Maria Lopez tecnim puderonm si me bas zainteresovala,ovako nesto bi mi bas odgovaralo,a sto se tice rumenila njih ne koristim,ali vidim da je rec o kvalitetnom proizvodu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nećeš pogrešiti ako isprobaš oba proizvoda, taman sad pred praznike da se malo doteramo :)

      Избриши
  2. Evo jednog predloga - vidim da ti i Leco imate super saradnju te bih predložila da recenzišeš sve pudere, svih 6 nijansi sa određivanje podtona svakog pudera, kako bi mi čitateljke mogle da kupimo puder bez razmišljanja jer pretpostavljam da za njih nema testera u drogerijama. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Predložićemo distribuciji tvoj predlog pa ćemo videti, hvala za komentar i predlog :)

      Избриши
  3. Da pitam de u Beogradu mogu da se kupe Maria Lopez karmini.
    Veliko hvala unapred

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zaista ne znam za Bg ali potražite online http://www.onlinekozmetika.com/

      Избриши