"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

петак, 26. мај 2017.

Banggood - My wish list

Banggood
Pre par dana kontaktirali su me ljudi sa sajta Banggood i ponudili mi saradnju. Bila sam iznenađena i odmah posetila sajt da vidim o čemu se radi, i ideja mi se dopala. Kako već sarađujem sa nekim sličnim sajtovima i znam celu proceduru prihvatila sam ovu prvu saradnju da vidim kako će izgledati, a naravno posle toga ćemo videti. Privukao me je širok asortiman robe, najveći izbor do sada kada su sajtovi sa kojima radim u pitanju. Na sajtu se može kupiti bukvalno sve, od kućnih aparata, preko mobilnih telefona i raznih uređaja, garderobe, obuće, kozmetike, šminke do opreme za kuću i baštu, dakle sve na jednom mestu. Meni je presudan bio deo sa dečijom garderobom koja me je oduševila. U ovom postu predstaviću vam par stvačica koje su mi se svidele na prvi pogled, a šta ću poručiti razmisliću još.

Lovely Monkey Baby Children Boy Pure Cotton Short Sleeve + Shorts Suit
Prvo sam naravno otišla na kategoriju dečije odeće i izabrala ovaj kompletić za mog Ivana, presladak je, plus pamučan što je meni vrlo bitno.

Baby Canvas Shoes Kids Soft Sneakers Boys Girls Infant toddler Moccasins

Neodoljivo slatke patikice, prave letnje, kako im odoleti, razmišljam samo koju boju da odaberem ali mislim da ću bele da idu uz sve.

Women Canvas Floral Tote Bags Casual Shoulder Beach Bags Multifunction Backpack Crossbody Bags

Izbor torbi je zaista ogroman, ja niam mogla da se odlučim nikako za jednu pa sam ipak odabrala jednu ovako letnju torbu koja mi se pre svega jako dopada zbog oblika i naravno svoje veličine.

Women Summer Comfortable Flats Sandals Slip On Soft Fashion Beach Sandals Shoes
Za kraj jedne preslatke letnje japankice, jako mi se dopadaju i nadam se da ću ih poručiti u nekom narednom periodu.

To bi bilo sve za ovaj post, za sve detalje i informacije o predstavljenim proizvodima kliknite na linkove ispod slika, ujedno ćete mi tako i pomoći možda za neke dalje saradnje sa ovim sajtom. Za celokupan asortiman posetite sajt Banggood.

Kako vam se dopada moj izbor i uopšteno ponuda ovog sajta?

2 коментара: