"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

понедељак, 15. мај 2017.

Zaful - Scoop Neck Black Backless Sleeveless Jumpsuit & Half Frame Pilot Mirrored Sunglasses

Scoop Neck Black Backless Sleeveless Jumpsuit - Black
Poslednja porudzbina sa sajta Zaful počela je polako da pristiže na moju adresu, a prva tura je stigla pre neki dan. Ovaj put odlučila sam se za jedan kombinezon crne boje koji vam danas i predstavljam. Oduvek sam volela kombinezone ali koji god da sam probala nije mi stajao, pa sam tako ovaj poručila sa nekom dozom straha ali kad je stigao i kada sam ga probala bila sam presrećna, prvi put mi model stoji, udobno mi je u njemu i super se osećam. Slike su napravljene kasno kada je beba zaspala pa sam tako ja totalno kao zombi ali nisam bitna ja, gledajte kombinezon :).






Kombinezon je od jako laganog i prijatnog materijala, nazad se nalazi mali zip radi lakšeg oblačenja i takođe predivni otvor na leđima, svi koji me prate znaju da sa slaba na takve detalje pa mi se zato ovaj kombinezon još više dopada, a kombinovanje istog može da se izvede bukvalno na sto načina. Trenutno je na rasprodaji, cena mu je $14.99 i možete ga poručiti ovde

Half Frame Pilot Mirrored Sunglasses -Silver




Naočare za sunce poručujem već drugi put i nikako da potrefim model, ovaj je malo bolji od predhodnog ali su mi naočare velike i spadaju mi pa ću i njih pokloniti nekom verovatno kao i one prve. Inače su jako lepog dizajna, vrlo modere i super štite od sunca pa mi je baš krivo što su mi velike. Cena naočara je $5.05 i možete ih poručiti ovde. Takođe pogledajte veliki izbor letnjih haljinica black striped dress.



Zaful Facebook: https://www.facebook.com/Zaful/?fref=ts
Zaful Instagram: https://www.instagram.com/zaful/
Zaful sajt: Zaful.com

Kako se vama dopadaju kombinezon i naočare? :)

6 коментара: