"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

уторак, 30. мај 2017.

HiPP - Vlažni toalet papir


Posle par isprobanih proizvoda i korišćenja istih došli su na red i neki novi na testiranje, ovom prilikom hvala HiPP Srbija na ukazanom poverenju po drugi put. Jako sam se obradovala kada je paketić iznenađenja stigao na moju adresu, a najviše sam se obradovala novim vlažnim maramicama koje su ustvari vlažni toalet papir, i patkici koju sam i sama merkala da kupim. O svemu što je Ivan dobio čitaćete recenzije u narednom periodu. Pored kozmetike koristimo i čajeve ovog brenda, i kada moram da kupim gotovu kašu uvek biram HiPP.


Novo! HiPP Vlažni toaletni papir!
Potpuno prirodan i 100% biorazgradiv vlažni toaletni papir!
HiPP vlažni toaletni papir jedinstven je na tržištu, bez mirisa (parfema) natopljen blagim losionom.
Posebna podnošljivost na koži je dermatološki potvrđena.
Novi prirodni materijal – u potpunosti se razgrađuje pri ispiranju wc šolje ,100% prirodan i biorazgradiv, prilagođen deci: higijenski POP-UP poklopac.


U pakovanju se nalazi 50 vlažnih maramica, i ja sam ih koristila isključivo u svrhu brisanja bebine guze nakon izvršene velike nužde. Moram priznati da sam se oduševila, definitivno su najbolje od svih koje sam probala do sada u tu svrhu, a probala sam skoro sve na tržištu. Verujem da je specijalna formula koja je pravljena baš u tu namenu pomogla tome da budu ovako dobre. U jednom potezu detljno očiste ciljano područje i nakon brisanja ovim maramicama imam osećaj kao da sam okupala bebu a ne samo obrisala. Ideja za ovakav proizvod je zaista odlična a HiPP je još jednom kada sam ja u pitanju potvrdio svoj kvalitet kada su proizvodi za negu bebe u pitanju. Moram priznati da sam maramice i ja probala i meni su se toliko dopale da ću ih definitivno uvek imati u torbi za bebu i za sebe, što da ne. Cena ovih maramica nije još zvanično utvrđena jer je ovo novitet na tržištu, bićete naknadno obavešteni.


O običnim vlažnim maramicama ovog brenda i kremici za negu pisala sam vam ranije ovde
Za sve informacije tu je zvanična FB stranica HiPP Srbija kao i sajt http://www.hipp.rs/.

Da li ste možda već isprobali ovaj novitet na našem tržištu i kako se vama dopada? 
*PR proizvod

Нема коментара:

Постави коментар