"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

четвртак, 25. мај 2017.

Rosegal wish list # 4

Rosegal.com
Cross Strap Elastic Sandals - Black




Dosta puta sam već poručivala robu sa sajta Rosegal.com i većino bila zadovoljna poručenom robom i kvalitetom. Nisam svaki put pre porudzbine pisala listu želja pa je pravo vreme za novu. Ovaj put jedva sam izabrala par nekih stvarčica koje su mi potrebne za predstojeće leto a ujedno mi se i jako dopadaju. Uz sve to moram da gledam da mi izabrane stvari peuže udobnost i komfor.

Rhinestone Metal T Strap Thong Sandals - Golden

Pebbled PU Leather Metal Detail Tote Bag - White



Love Braided Quartz Bracelet Watch - White

Ovaj put poručiću neke udobne sandalice i uklopiću torbu uz njih, ali nikako još nisam odlučila koji komadi će to biti pa ostaje da vidite kada porudzbina stigne, predstaviću vam na blogu sve kao i uvek. Za sve detalje o predstavljenim stvarima možete videti kada kliknete na link ispod svake slike. Za ostale porudzbine i kompletan asortiman posetite sajt Rosegal.com. Obavezno pogledajte predivan izbor haljina za maturu na sledećem linku prom white dresses.


Kako vam se dopada moja wish lista ovaj put?

Нема коментара:

Постави коментар