"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

петак, 19. мај 2017.

Ilirija - Zaštitna krema za ruke


Pre nekog vremena kompanija Dasigo poslala mi je na testiranje preparat za kosu i kremu za ruke o kojoj vam danas pišem.

DASIGO je porodicna kompanija koja posluje na Srpskom trzistu od 2003.godine.
Mi se bavimo distribucijom robe siroke potrosnje i tu pruzamo maksimalnu podrsku nasim partnerima od uvoza, carinjenja robe, skladistenja robe, marketinskih aktivnosti, prodaje i isporuke na kraju. Za sve prodajne programe koje mi distribuiramo, mi garantujemo dostupnost robe finalnim potrosacima u svakom trenutku i na svakom mestu.
Uspesno saradjujemo dugi niz godina sa regionalnim kao i sa multinacionalnim kompanijama. Nasa fokusiranost i konstantna zelja za usavrsavanjem donosi uspeh i rast iz godinu u godinu.(izvor).


Legendarna krema na nasem trzistu , dugi niz godina se pravi po staroj originalnoj recepturi . Stiti vase ruke od bakterija i virusa sa kojima ste stalno u kontaktu. (izvor).
Ilirija je poznati regionalni proizvodjac kozmetike za kosu , sveca , krema za cipele , kozmetike za lice i telo. Odlikuje ih veoma visok kvalitet svih njihovih proizvoda. Preuzeli su Lek kozmetiku ( kozmeticki proizvodi ) od Novartisa 2007.


Ovu kremu za ruke prvi put sam sada imala prilike da koristim iako sam za sam brend odavno čula, pa čak i koristila neke proizvode kao i moja majka. Obradovala sam se testiranju jer mi je upravo ovaj proizvod sada potrebniji nego ika, ruke su mi non stop ili u vodi ili radim oko bebe pa ih perem duplo češće nego inače a samim tim moja osetljiva i suva koža se dodatno počela isušivati, zatezati me, čak sam osetila blago peckanje par puta a pojavilo se i perutanje. Moram priznati da mi je ova krema sanirala te probleme za 2 nedelje redovne upotrebe, nosila sam je u torbi svuda sa sobom koliko mi se dopala i mojim rukama prijala. Definitivno ću nastaviti da je koristim i iznenađenja sam kvalitetom i negom koju pruža. Probala sam barem 50 različitih krema za ruke i ovu slobodno mogu da svrstam među par najboljih do sada.



Krema je bele boje, prijatnog blagog mirisa, dosta je gusta što se meni jako svidelo jer ne podnosim one vodenkaste kreme, ne ostavlja masne tragove i lepo se razmazuje, koža ruku je brzo upija. Iako ne ostavlja lepljiv film definitivno ostavlja neki nevidljivi zaštitni sloj koji štiti ruke duži vremenski period. Cena joj je negde oko 200,00 rsd što je takođe vrlo iznenadjujuće za ovakav kvalitet. Meni se odlično pokazala i imam za nju same pohvale.


Da li ste vi probali ovu kremu za ruke i kakvi su vaši utisci?

10 коментара:

  1. Nisam je do sada probala. Uvek je zaobidjem u drogerijama jer nema lepo pakovanje :D ja sam osoba koja pada na lepa pakovanja :D hahah
    Lepojkica i mama

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Volim i ja lepa pakovanja ali volim i preporuku za ovako neku kremu sa strane za koju nikad nisam čula, baš sam se iznenadila i oduševila istom :).

      Избриши
  2. Najbolja. Ali mogli bi promijeniti pakiranje pa bi je radije i cesce kupovali

    ОдговориИзбриши
  3. Krema moga djetinjstva :D Meni je pakovanje baš fora jer volim taj retro look :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja volim lepa pakovanja to stoji ali ako mi neko da preporuku kome verujem za nešto poput ove kreme recimo, ni ne obratim pažnju :).

      Избриши
  4. Najbolja krema ikad, pamtim je jos iz detinstva kad je tata dolazio s' posla uvek je snjom mazao ruke ♡

    ОдговориИзбриши