"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

четвртак, 18. мај 2017.

Rosegal - Stylish Round Neck Short Sleeve Colorful Unicorn T-Shirt

Stylish Round Neck Short Sleeve Colorful Unicorn Print High-Low Hem T-Shirt For Women



Prvi put sam se usudila da poručim majicu sa jednog od sajtova sa kojima saradjujem i zaista sam dugo birala model. Kada su majice u pitanju vrlo sam zahtevna jer one zaista moraju da mi budu lagane, udobne, interesantne i pre svega pamučne. Ova koju sam izabrala mi je zapala za oko jer nemam nijednu sličnu pa sam je naručila uprkos tome što nije od čistog pamuka, ali sve ostale kriterijume je zadovoljila. Vrlo je neobična, i prava letnja. Ja volim belu boju za leto a volim i jarke boje a na ovoj majici imam sve to. Kod izbora definitivno je presudila predivna slika jednoroga preko celog prednjeg dela majice.







Majica je prijatna i udobna, mekana i vrlo je tanka tkanina u pitanju, najbitnije je da se ne znojim u njoj i da se osećam dobro. Majica košta $8.15 i naznačeno je da je veličina univerzalna ali da ide od XS do M, meni je taman ja nosim M. Možete je poručiti ovde. Za ostali asortiman posetite sajt Rosegal. Obavezno pogledajte predivan izbor haljina za maturu na sledećem linku prom white dresses.

Kako se vama dopada ova majica? :).

10 коментара: